ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИДАКТОГЕННИХ ПОРУШЕНЬ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Галина Іванівна Панченко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-2024-2202
Ключові слова: дидактогенні порушення здоров’я, здоров’язбережувальна діяльність, вища освіта, професійна підготовка, професійна готовність

Анотація

Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи, а саме: формування стійкої позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності щодо збереження здоров’я учнів; орієнтація на випереджально-прогностичну систему навчання відповідно до перспектив реформування здоров’язбережувальної складової початкової шкільної освіти; інтеграція знань студентів щодо майбутньої здоров’язбережувальної діяльності на основі валеологічного підходу. Експериментально доведено ефективність зазначених умов.

Посилання

Бабанский Ю. К. Избранные педагогические труды / Ю. К. Бабанский. М.: Педагогика, 1989. 560 с.

Гершунський Б. С. Комп’ютеризація у галузі освіти: проблеми та перспективи. / Б. С. Гершунський М.: Педагогіка, 1997. 204 с.

Дмитренко Т. О. Місце педагогічних умов у системі наукового знання / Т. О. Дмитренко, С. В. Копилова // Трансформация социальных функций образования в современном мире: материалы международной научно-практической конференции. Харьков: Народная украинская академия, 17–18 февраля, 2015. С. 160–164.

Єжова О. О. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2014. № 3. С. 39–43.

Осадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: дис…канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / Т. М. Осадченко. Житомир, 2017. 251 с.

Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти: [підручник] / О. Я. Савченко. К.: Грамота, 2012. 504 с.

Сластенин В. А. Педагогика: учеб. пособ. для студ. пед. учеб. завед. / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. М.: Школьная Пресса, 2002. 512 с.

Філософський словник / [За ред. В. І. Шин-карука]. К.: Голов. ред. УРЕ, 1986. 800 с.

Як цитувати
Панченко, Г. І. (1). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИДАКТОГЕННИХ ПОРУШЕНЬ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 134-138. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-134-138