ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ КУРСАНТІВ

  • Надія Миколаївна Гузик Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-5609-4830
  • Оксана Степанівна Петрученко Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0003-2304-8149
  • Ірина Володимирівна Пінчук Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-9518-0774
  • Оксана Володимирівна Терещук Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-6444-0609
Ключові слова: якість військової освіти, метод інтенсифікації, метод гейміфікації

Анотація

Стаття присвячена проблематиці підвищення якості військової освіти. Запорукою якісної вищої військової освіти є правильне формування навчальних програм, які повинні узгоджуватися та взаємно доповнюватися, утворюючи цілісну систему. Викладання тем з одного предмету має знаходити практичне (в окремих випадках – теоретичне) застосування, або бути логічним доповненням при вивченні тем іншого предмету.

У статті описується застосування методів інтенсифікації та гейміфікації у навчальному процесі. Заняття, проведені з використанням цих методів, проходять у невимушеній обстановці, викликаючи при цьому у курсантів інтерес до дисципліни. Також запропоновано використовувати новітні технології, що підвищує у курсантів зацікавленість навчальними предметами.

Поєднання запропонованих засобів та методів викладання покращить якість військової освіти, що сприятиме зміцненню обороноздатності України та її Збройних Сил.

Посилання

Курко М. Н. Роль вищої освіти в умовах становлення правової держави / М. Н. Курко// Форум права. – 2010. – № 2. – С. 224–230

Боголюбаш Я. Я. Комплекс нормативних документів для розроблення складових системи галузевих стандартів вищої освіти / Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, В. Л. Гуло та ін. – К.: Мін-во освіти і науки України, 2007.– 76 с.

Величко Л. Д. Методика розв’язування та збірник завдань з математичного аналізу. Навчально-методичний посібник / Л. Д. Величко, М. Б. Сокіл, О. І. Хитряк. – Львів: АСВ, 2013. – 248 c.

Величко Л. Д. Методика розв’язування та збірник завдань з диференціальних рівнянь. Навчальний посібник / Л. Д. Величко. – Львів: АСВ, 2013. – 198 c.

Величко Л. Д. Методика розв’язування та збірник завдань з теорії ймовірності. Навчально-методичний посібник / Л. Д. Величко. – Львів: АСВ, 2013. – 190 c.

Сокіл Б. І. Збірник військово-прикладних задач з вищої математики. Навчальний посібник / Б. І. Сокіл, А. І. Андрухів, О. В. Білаш, Т .Я. Глова, Н. М. Гузик, Х. І. Ліщинська – Львів: АСВ, 2019. – 314 c.

Кісіль М.В. Оцінка якості вищої освіти / М. В. Кісіль // Вища освіта України. – 2005. – № 4 (14). – С. 82-87.

Кремень В.Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, розду-ми, перспективи) / В. Г. Кремень. – К.: Грамота, 2003. – 216 с.

Москаленко А. М. Підвищення професійної компетентності викладачів у системі методичної роботи вищого навчального закладу / А. М. Москаленко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: збірник наукових праць. – К.: Логос, 2011. – Вип. 13. – С. 246–251.

Про особливості формування навчальних планів у 2015/2016 навчаль-ний рік. Міністерство освіти і науки України. Наказ № 47 від 26 січня 2015 року [Електронний ресурс] – URL: http://zakon3.rada.gov. ua/laws/show/z0132-15 (дата звернення 24.08.2019 р.).

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Гузик, Н. М., Петрученко, О. С., Пінчук, І. В., & Терещук, О. В. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ КУРСАНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (183), 76-79. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-183-76-79