ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА

  • Олег Миколайович Царенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4373-8510
Ключові слова: матеріалознавство, методика навчання матеріалознавству, компетентнісний підхід, учитель трудового навчання та технологій, Державні стандарти, світові інформаційні ресурси, об’єктно-орієнтоване середовище Moodle

Анотація

У статті проведено аналіз структури модуля «Матеріалознавство», відповідно до Галузевого стандарту вищої педагогічної освіти та обґрунтовано необхідні зміни щодо реалізації змісту дисципліни у освітньому процесі шляхом проведення лекційних, лабораторно-практичних занять та організації самостійної роботи студентів – майбутніх вчителів трудового навчання та технологій.

Посилання

Драгієва Л. В. Методика навчання матеріалознавству та технологій матеріалів студентів ВНЗ. / Л.В. Драгієва // Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал. – 2018. – № 6. – URL: https://nauka-online.com/ua/publications/ pedagogika/2018/6/ metodika-navchannya-materialoznavstvu-ta-tehnologij-materialiv-studentiv-vnz/ (дата звернення: 26.09.2019).

Закон України про стандартизацію (редакція від 04.11.2018 р.) – URL: https://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/ 1315-18. (дата звернення: 25.07.2019).

Концепція розвитку педагогічної освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 16 липня 2018 р. № 776. – URL:https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti. (дата звернення: 30.06.2019).

Лушнікова Н. В. Реалізація компетентнісного підходу при викладанні матеріалознавчих дисциплін у фаховій підготовці бакалаврів архітектури: європейський та вітчизняний досвід. / Н.В. Лушнікова // Нова педагогічна думка. – Рівне: Національний університет водного господарства та природокористування, – 2015. – спец. вип. № 2. – С. 122−129.

Національна парадигма сталого розвитку України / за заг. ред. Б. Є. Патона. Київ: Державна установа «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України», 2012. – 72 с.

Родионов С.Ф. Методическая система обучения студентов технических вузов материаловедению и технологии конструкционных материалов: на примере подготовки инженеров железнодорожного транспорта: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / С.Ф. Родионов – Мордовский государственный университет имени И. П. Огарева. Саранск, 2005. – 255 с.

Царенко О. М., Рябець С. І. Практикум з матеріалознавства: навчальний посібник. / О.М. Царенко, С.І. Рябець – Riga: Lap Lambert Academic Publishing, 2018. – 93 с.

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Царенко, О. М. (2019). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (183), 42-46. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-183-42-46