МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УЧНЯМИ ФІЗИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

  • Наталія Анатоліївна Мисліцька Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-1806-4737
  • Дарина Сергіївна Семенюк Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • Оксана Анатолівна Колесникова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-1302-7339
Ключові слова: мобільне навчання, технологія BYOD, мобільні додатки, програма Lab4physics, датчики смартфонів, навчальний фізичний експеримент, експериментальне завдання

Анотація

Стаття присвячена опису практичної реалізації технології мобільного навчання. В роботі проаналізовано наукові праці українських вчених з питань використання мобільного навчання в освітньому процесі. Запропоновано використання даної технології на основі мобільного додатку Lab4Physics для реалізації діяльнісного компоненту змісту освіти в системі методичних підходів проведення фронтальних лабораторних робіт з фізики. Описано використання експериментального завдання «Accelerated learning with Newton» (Вивчаємо прискорення разом із Ньютоном) для формування фізичних знань та умінь учнів під час вивчення розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження» у 9-му класі. В процесі виконання лабораторних робіт з фізики на основі використання технології мобільного та мобільного додатку Lab4Physics підвищується інтерес до вивчення фізики завдяки інтеграції традиційних підходів та сучасних засобів, в результаті створюються умови для формування діяльнісного та оцінювального компонентів змісту освіти з фізики.

Посилання

Андрієвська В. М. Концепція BYOD як інструмент реалізації STEAM-освіти / В.М. Андрієвська, Л.І. Білоусова // Фізико-математична освіта. – 2017. – Вип. 4(14). – С. 13-17.

Биков В. Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет-користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування/ В.Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – № 17. – С. 9-37.

Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень. – URL: http://timso.koippo.kr.ua/skripka/vykorystannya-mobilnyh-dodatkiv-dlya-provedennya-navchalnyh-doslidzhen/.(Дата звернення 10.10.2019).

Колесникова О.А. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики / О.А. Колесникова, Н.А. Мисліцька, Д.С. Семенюк // Фізико-математична освіта. – Вип. 2 (20). – C. 48-54.

Мобільне навчання як нова технологія навчання. – URL: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=3482.(Дата звернення 5.10.2019).

Рашевська Н. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис…д-ра пед.наук: 13.00.10 / Н.В. Рашевська – Київ, 2011. – 21 с.

Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: проблеми та шляхи вирішення. / С.І. Терещук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2016. Вип. 138. – С. 178-180.

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Мисліцька, Н. А., Семенюк, Д. С., & Колесникова, О. А. (2019). МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УЧНЯМИ ФІЗИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (183), 25-28. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-183-25-28