КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ І РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

  • Сергій Сергійович Твердохліб Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3750-6553
Ключові слова: вчителі хореографії, критерії, показники, рівні, мотиваційно-ціннісний, когнітивний, творчо-імпровізаційний, операційно-діяльнісний

Анотація

У статті обгрунтовано критерії, показники і рівні сформованості інтерпретаційної компетентності учителів хореографії, акцентовано увагу на мотиваційно-ціннісному, когнітивному, творчо-імпровізаційному, операційно-діяльнісному критеріях, визначено їхні показники та рівні, з-поміж яких: високий середній, низький.

Посилання

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Ильин Е. П. – СПб. : Питер, 2009. – 444 с.
Куценко С. В. Позитивна мотивація майбутнього вчителя хореографії в процесі формування його творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю / С. В. Куценко // Нові технології навчання: Науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ, 2013. – Вип. 76. С. 106-113.
Пархоменко О. М. Структура і зміст балетмейстерських умінь педагогів-хореографів / О. М. Пархоменко // Проблеми мистецької освіти : збірник науково-методичних статей / відп. ред. О. Я. Ростовський. – Вип. 9. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. – 259 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: Підручник / Сисоєва С. О. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.
Словник-довідник з професійної педагогіки / ред.-упоряд. А. В. Семенова. – Одеса : Пальміра, 2006. – 272 с.
Ткачук І. О. Сутність і структура феномену «Інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу» / І. О. Ткачук // збірник наукових праць / Криворізький державний педагогічний університет – Кривий Ріг: [б.в.], 2014. Вип. 41 – C. 321–325.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Твердохліб, С. С. (2019). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ І РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 215-220. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-215-220