ВПЛИВ РЕФОРМ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ НІМЕЧЧИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.)

  • Камілія Сергіївна Криворотько-Тайфур Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3724-5517
Ключові слова: педагогічна освіта Німеччини, підготовка вчителів іноземних мов, педагогічні лабораторії, проект «Школа для всіх», проект «Інтегрований вступний семестр», проект «Педагогічна майстерня-лабораторія», реформа

Анотація

У статті охарактеризовано позитивні зміни у підготовці вчителів іноземних мов Німеччини, що відбулися в результаті реформ педагогічної освіти (друга половина ХХ ст.): зростання кількості мультилінгвальних та полікультурних груп учнів; розвиток інформаційного суспільства та посилений попит на вивчення іноземних мов професійного спрямування; розвиток нових засобів інформації та відкритий доступ до мови; виникнення нових форм вивчення та навчання іноземних мов.

Посилання

Altrichter H. Lehrer erforschen ihren Unterricht / H. Altrichter, P. Posch. – Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 1990. – S. 153–208.
Antonie L. The History of Education Today / L. Antonie. – Paris: UNESCO Press, 1985. – 117 p.
Arbeit und Talent des Lehrers: Begegnungen und Gedänken. Ein Buch für Lehrer von A. Е. Kondratenkov // Pädagogik. – 1987. – Heft 5. – S. 443–446.
Armbruster B. Handbuch der Lehrplätze: zu Unterrichtsmedien für Lehrer in Schule und Weiterbildung / B. Armbruster, O. Hertkorn. – Klinkhardt, 1979. – 128 S.
Aufbaustudiengänge an Hochschulen in Deutschland. – Bonn, 1997. – 6 Aufl. – 206 S.
Ausbilden und Fortbilden: Krisen und Perspektiven der Lehrerbildung (Hrsg.). – Klinkhardt, 1991. – 167 S.
Bastian J. Freie Arbeit und Projektunterricht / J. Bastian. – Pädagogik. – 1993. – Heft 10. – S. 5–9.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Криворотько-Тайфур, К. С. (2019). ВПЛИВ РЕФОРМ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ НІМЕЧЧИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 206-210. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-206-210