СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ЛЮДСТВА ЗАГАЛЬНОСВІТОВОГО РІВНЯ

  • Андрій Іванович Ткачук Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7316-0107
  • Юлія Сергіївна Колтко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ключові слова: припинення гонки озброєння, продовольча і демографічна криза

Анотація

У статті розглянуті нові підходи при вивченні глобальних проблем людства, що пов’язані з припиненням гонки озброєння, продовольчою і демографічною кризою, розривом у рівні забезпечення життя між різними прошарками населення, в закладах середньої і вищої освіти у процесі викладання "Безпеки життєдіяльності та охорони праці в галузі" й "Технологій" за рахунок більш ефективного компонування та подачі відповідного лекційного матеріалу з допомогою системи мультимедійних презентацій. Показано, що демографічна проблема, яка поділяється на дві одночасно діючі складові – демографічний вибух та демографічну кризу, фактично є однією з причин нарощування темпів гонки озброєння та загрози ядерної війни. Висвітлено сучасне протиріччя продовольчої проблеми, коли щороку виробляються величезні обсяги продуктів харчування, та майже третина їх викидається або втрачається.

Посилання

Ежегодник СИПРИ 2017: вооружения, разоружение и международная безопасность: Пер. с англ. – М: ИМЭМО РАН, 2018. – 772 с.
Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / Є.П. Желібо, Н.М. Завєруха, В.В. Зацарний. – 7-е вид. – К.: Каравела, 2014. – 346 с.
Запорожець О.І. Безпека життєдіяльності: Підручник / О.І. Запорожець, Б.Д. Халмурадов та ін. – 2-е вид. – К.: Центр учбов. літер., 2016. – 448 с.
Коберник О.М. Технології: 11 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень / О.М. Коберник, А.І. Терещук та ін. – К.: Літера ЛТД, 2011. – 160 с.
Лавер О.Г. Глобальні проблеми людства на початку ХХІ ст. (на прикладі біженців, вимушених переселенців та нелегальних мігрантів) / О.Г. Лавер // Науковий вісник Ужгородського університету, серія "Історія". – 2016. – вип. 1 (34). – С. 91-98.
Мадзігон В.М. Технології: підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень) / В.М. Мадзігон, А.М. Тарара та ін. – К.: Педагогічна думка, 2011. – 172 с.
Щорічник СІПРІ 2016: Озброєння, роззброєння та міжнародна безпека: Пер. с англ. / Стокгольм. міжнар. ін-т дос. миру; Укр. центр екон. і політ. дос. ім. О.Разумкова. – К.: Заповіт, 2018. – 768 с.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Ткачук, А. І., & Колтко, Ю. С. (2018). СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ЛЮДСТВА ЗАГАЛЬНОСВІТОВОГО РІВНЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 215-220. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/347