ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

  • Наталія Володимирівна Манойленко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
  • Тетяна Володимирівна Куценко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0087-2664
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні компетентності, технологія, інформаційно-комунікаційні технології, творчий потенціал

Анотація

Сучасний етап суспільного розвитку пов’язаний з  інформаційними технологіями, які зазнали такого глобального поширення, що зараз важко уявити життя сучасної людини без них. Так можна без особливих труднощів навести приклади використання інформаційних технологій у освітній галузі. Успіх у освітній діяльності матиме той вищий навчальний заклад, який володіє найсучаснішими комп’ютерними технологіями. Прогрес в галузі освіти можна досягти, впроваджуючи відповідні інформаційні комп’ютерні технології, які роблять процес здобуття знань більш гнучким, індивідуалізованим, що дає змогу студентам використовувати глобальні ресурси для навчання, спілкуватись та обмінюватись досвідом із студентами інших країн. Насправді, перспективи розвитку інформаційних технологій безмежні. Стаття присвячена визначенню формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання.

Посилання

Державне управління в умовах адміністративної реформи. Refine.org.ua [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.refine.org.ua/.
Коношевська О.Л. Методика використання мультимедійного програмного забезпечення індивідуалізації самостійної роботи студентів / О.Л. Коношевська// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми: зб. наук. пр.; редкол.: І.А. Зязюн (голова) [та ін.]. – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2006. – Вип. 12. – С. 315-323.
Пелагейченко М.Л. Професійний довідник учителя трудового навчання. – Харків: Вид. група «Основа», 2013.- 254, [2] с. – (Серія «Професійний довідник»).
Федорчук І.І. Створення електронного посібника / Федорчук І.І., Шилов А.В., Франчук Л.С., Наливайко С.В. // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми:зб.наук.пр./ редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2006. – Вип. 11. – С. 399–403.
Царенко І. Л. Визначення компонентів готовності майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності / І. Л. Царенко // Наукові записки. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2017. – Вип. 11, Ч. 3 – С. 142–145.
Wikipedia [Електронний ресурс]. - Режим доступу : - http://uk.wikipedia.org/wiki
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Манойленко, Н. В., & Куценко, Т. В. (2018). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 136-139. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/330