ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ARDUINO ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРАМУВАННЯ

  • Василь Олександрович Болілий Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-1923-1058
  • Владислав Михайлович Олійник Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-5584-1531
Ключові слова: Arduino, програмування, відкритий код, організація навчального процесу, скетч, програма

Анотація

Arduino – фізична обчислювальна платформа з відкритим вихідним кодом, заснована на платі та середовищі розробки. Arduino може застосовуватися для розробки самостійних інтерактивних пристроїв або може бути пов’язана з програмою на комп’ютері. Завдяки своїй простоті, доступності та широкому вибору, Arduino використовується в тисячах різних проектах та додатках. Програмне забезпечення Arduino досить гнучке для досвідчених інженерів та програмістів, і в той самий час, просте у використанні для початківців. З Arduino можна працювати, як на Mac, Linux, так і на Windows.

В статті розглянуто питання використання платформи Arduino при вивченні основ програмування. Показано переваги використання відкритої платформи  Arduino. В роботі аналізуються можливі напрямки поєднання традиційних методів та інноваційних технологій у навчанні програмуванню. Пропонуються варіанти використання програмно-апаратної платформи Arduino. Описуються реальні приклади і задачі, які можна адаптувати для інтерактивної роботи з платформою Arduino.

Посилання

Kushner D. The Making of Arduino [Електронний ресурс] / David Kushner – Режим доступу до ресурсу: https://spectrum.ieee.org/geek-life/hands-on/the- making-of-arduino. – Дата перегляду: 12.10.2018.
Болілий В.О. Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету / В.О. Болілий, В.В. Копотій // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький: КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 3. – С. 107-112.
Застосування електронного навчання для підготовки й підвищення кваліфікації фахівців ІТ-галузі у вищих навчальних закладах [Текст]: монографія / А.В. Васильєв, Ю.О. Зубань, Ю.М. Коровайченко, С. М. Шкарлет. – Суми: СумДУ, 2013. - 138 с.
Ким Т. Ю.. Роль студентов в использовании платформы Arduino в высших учебных заведениях/ Ким Т. Ю., Артикбаев М. А., Маринина Е. В. // Образование и воспитание. – 2018. – №3.1. – С. 18-20. – Режим доступу до ресурсу: https://moluch.ru/th/4/archive/94/3369/ – Дата перегляду: 12.10.2018.
Курс «Arduino для начинающих» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://edurobots.ru/kurs-arduino-dlya-nachinayushhix/. – Дата перегляду: 12.10.2018.
Остапчук С.А. До проблеми використання платформи Arduino у вивченні робототехніки / Сава Адамович Остапчук, Микола Ілліч Садовий // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В.Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 168. – С. 178-181.
Соменко Д.В., Соменко О.О. Вільнопоширюване апаратне та програмне забезпечення для організації навчально-дослідницької роботи майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : PВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 1. – С. 122-128.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Болілий, В. О., & Олійник, В. М. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ARDUINO ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРАМУВАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 42-47. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/311