ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ

  • Тетяна Василівна Бодненко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-6582-6506
  • Володимир Миколайович Власенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-6582-6506
Ключові слова: інформаціно-комунікаційні технології, професійна підготовка, вчитель інформатики, навчальне середовище Moodle

Анотація

Сучасна освіта має бути зорієнтована на перспективу розвитку суспільства. Тому, у сучасній системі освіти необхідно упроваджувати інноваційні інформаційні технології. Пріоритетним завданням розвитку інформаційного суспільства є створення базисного інформаційного середовища. Це можна здійснити шляхом  впровадження інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес, що ставить процес комп’ютеризації закладів вищої освіти в пріоритетне завдання. А розвиток та застосування інформаційно-комунікаційних технологій повинні бути спрямовані на інформаційно-ресурсне й методичне комплексне їх забезпечення.

Представлено створений курс з дисципліни «Методики навчання інформатики» для студентів спеціальності Середні освіта «Інформатика» за допомогою динамічного навчального середовища Moodle. Розкрито призначення основних елементів створеного курсу.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій для професійної підготовки вчителя інформатики впливає на зростання успішності студентів, надає можливість розвиватися самостійно у процесі навчання та у подальшій професійній діяльності.

Посилання

Громова О.С. Застосування ІКТ при роботі з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Громова О.С.. – 2004. – Режим доступу до ресурсу: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=1295.
Жук Ю.О. Інформатика: освіта і соціум / Жук Ю.О. // Гуцульська школа. – 2000. – №1-2. – С. 14–15.
Методика проведення лабораторних занять з курсу «Застосування ІКТ у навчальному процесі з математики» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.bestreferat.ru/referat-197098.html.
MOODLE. Руководство преподавателя [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://dl.khadi.kharkov.ua/pluginfile.php/31864/mod_resource/content/4/MOODLE.pdf.
Moodle.org: open-source community-based tools for learning [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.moodle.org.
Садовий М.І. Особливості формування дослідницької компетентності студентів фізико-технологічного профілю у хмаро орієнтованому навчальному середовищі / Садовий М.І., Трифонова О.М., Шаховська А.В. // Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – 2017. – Вип. 23: Теоретичні і практичні основи управління процесами компетентністного становлення майбутнього учителя фізико-технологічного профілю. – С. 28-31.
Саган О.В. Методика навчання інформатики в початкових класах [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/5188/1/методика%20посібник%20Саган.pdf
Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики / Сікора Я. // Науковi записки / Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, Вип. 7 (І). – С. 170-174. – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://eprints.zu.edu.ua/17162/1/170_znp-2015-04-08.pdf.
Смирнова-Трибульска Є.М. Дистанційне навчання з використанням системи MOODLE: Навчально-методичний посібник. – Херсон: Айлант, 2007. – 492 с.
Триус Ю.В. Система електронного навчання у ВНЗ на базі MOODLE: метод. посібн. / Ю.В. Триус, І.В. Герасименко, В.М. Франчук. – Черкаси, 2013. – 220 с.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Бодненко, Т. В., & Власенко, В. М. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 37-42. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/310