ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТА-МЕДИКА

  • Тетяна Вікторівна Бірюкова Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» https://orcid.org/0000-0003-4112-7246
  • Олена Іванівна Олар Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» https://orcid.org/0000-0002-2467-6932
  • Володимир Іванович Федів Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» https://orcid.org/0000-0002-5033-1356
  • Орися Юріївна Микитюк Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» https://orcid.org/0000-0001-8514-7092
Ключові слова: STEM-освіта, медицина, медична та біологічна фізика, компетентність, студент-медик

Анотація

У статті розглянуто принципи запровадження елементів STEM-освіти у вищому медичному навчальному закладі, наведено приклади їх застосування при вивченні медичної та біологічної фізики та медичної інформатики у комплексі професійної підготовки студентів-медиків. Показано, що підготовка студентами презентацій до теми заняття і їх представлення на занятті розвиває самостійність і цілеспрямованість щодо знаходження розв’язку проблеми. Автори вважають, що важливим є розвиток у студентів навичок науково-дослідницького пошуку, з цією метою студенти готують доповіді та презентації для участі в студентських наукових конференціях, конгресах, конкурсах студентських наукових робіт. Для зацікавленості студентів до самоосвіти використовується міждисциплінарний та проектний підходи, що демонструють інтеграцію природничих наук у сучасні медичні технології. Тому використання елементів STEM-освіти у медичній освіті сприяє створенню науково-методичної бази для підвищення професійної компетентності фахівців.

Посилання

Весела Н.О. STEM-освіта як перспективна форма інноваційної освіти в Україні [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/bitstream/123456789/4567/1/01_%20Vesela.pdf.
Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]/ Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Коломієць А.М., Кобися В.М. Впровадження елементів STEM-освіти у процес підготовки майбутніх педагогічних працівників/ «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» 9–10 листопада 2017, № 1. [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/media/magazin/2017/09.11.2017.pdf.
Проект концепції STEM-освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKT0d3R29PbWZwUnM/view.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Бірюкова, Т. В., Олар, О. І., Федів, В. І., & Микитюк, О. Ю. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТА-МЕДИКА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 34-36. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/309