ВИКОРИСТАНЯ ПЛАТФОРМИ GO-LAB ЯК ІНСТРУМЕНТУ РЕАЛІЗАЦІЇ ФОРМАТУ IBL В РАМКАХ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Володимир Володимирович Черних ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» http://orcid.org/0000-0001-6176-1899
  • Даріко Абесаломівна Черних Велокодолинський НВК-гімназія №1 http://orcid.org/0000-0002-8177-6606
Ключові слова: дослідницьке навчання, нова українська школа, віртуальні лабораторії

Анотація

У поточній статті, ґрунтуючись на необхідності використання інструментарію дослідницького навчання та відповідно до концепції нової української школи на прикладі розробленого авторами дослідницького навчального простору розглянуто використання засобів платформ Go-Lab (http://golabz.eu) та Graasp (http://graasp.eu) для реалізації дослідницького навчання (IBL) в рамках концепції нової української школи. Крім того, проведено анкетування учнів початкових класів після використання зазначеного дослідницького навчального простору (ILS). Проведено огляд етапів дослідницького навчання та їхньої реалізації шляхом використання інструментарію зазначених платформ. В результаті проведеного дослідження з’ясовано, що використання платформ Graasp та Go-Labs, дозволяє в повній мірі використовувати потенціал освітнього напряму IBL, шляхом структурування навчального матеріалу відповідно до філософії IBL, використання віртуальних лабораторій, організації зворотного зв’язку та використання інструментів однорангової оцінки навчальних досягнень.

Посилання

Anderson D., Comay J., Chiarotto L. Natural Curiosity: Building Children's Understanding of the World through Environmental Inquiry. A Resource for Teachers. Oshawa: Maracle Press Ltd., Institute for Studies in Education, 2017. 284 р.
de Jong T. Computer simulations. Technological advances in inquiry learning. Science. 2006. №312.Р.532–533.
de Jong T., Linn M., Zacharia Z. Physical and virtual laboratories in science and engineering education. Science. 2013. №340. Р. 305–308.
Graasp Portal. URL: http://graasp.eu (дата звернення: 27.03.2019).
GoLab Portal URL: http://golabz.eu (дата звернення: 27.03.2019).
Gladun M., Buchynska D. Tools for inquiry-based learning in primary school. Open educational e-environment of modern University. 2017. №3. Р. 43–54.
Rodger W. Bybee, Joseph A. Taylor, April Gardner, Pamela Van Scotter, Janet Carlson Powell, Anne Westbrook, and Nancy Landes. The BSCS 5E Instructional Model: Origins, Effectiveness, and Applications. 2006. URL: http://pdspalooza.pbworks.com/f/bscs5eexecsummary.pdf (дата звернення: 27.03.2019).
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. Міністерство освіти і науки України, 2016. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/
media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 27.03.2019).
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Черних, В. В., & Черних, Д. А. (2019). ВИКОРИСТАНЯ ПЛАТФОРМИ GO-LAB ЯК ІНСТРУМЕНТУ РЕАЛІЗАЦІЇ ФОРМАТУ IBL В РАМКАХ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 147-149. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/290