ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE

  • Микола Ілліч Садовий Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6582-6506
  • Максим Андрійович Токаренко Центральноукраїнського державниого педагогічного університету ім. В. Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4379-8513
Ключові слова: дидактичні засади, готовність вчителя, сервіси Google, компоненти готовності

Анотація

У статті розглядається проблема формування готовностi студентiв до використання сервісів Google в освітньому процесi з технологій. Актуальність зумовлена інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій і мережевих ресурсів, що вимагає коригування змісту професійної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти.

У науково-педагогічних працях вчені недостатньо уваги приділяють фаховій підготовці майбутніх учителів технологій з урахуванням інтенсивного розвитку інформаційної галузі, практичних потреб профільної школи. Тому метою статті є обґрунтування дидактичних засад формування готовності майбутніх учителів технологій до використання інтегрованих сервісів Google у практичній діяльності.

Дослідженням доведено, що готовність вчителя до ефективного використання сервісів Google в освітньому процесi визначається як синтез взаємопов'язаних компонентiв: мотиваційного, операцiйно-пiзнавального, емоцiйно-вольового та оцінного. Зв'язок компонентiв у структурi готовностi студентів пiдпорядковується дiалектицi вiдношень мiж сукупнiстю i взаємозалежнiстю цих компонентiв та взаємозв'язками з особистiстю майбутнього учителя, що їх об'єднують.

Посилання

Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : автореф. дис. на соискание науч. степени доктора пед. наук : 13.00.01. М., 1983. 32 с.
Дьяченко М. И., Кандыбович Л. А. Психология высшей школы. 2–е изд., перер. и доп. Минск : БГУ, 1981. 383 с.
Зеер Э., Симанюк Э. Компетентносный подход к модернизации профессионального образования. Высшее образование в России, 2005. № 4. С. 23–30.
Кондрашова Л .В. Теоретические основы воспитания нравственно-психологической готовности студентов педагогического института к профессиональной деятельности : автореф. дис. на соискание науч. степени доктора пед. наук : 13.00.01. М., 1989. 36 с.
Мясищев В. Н. Проблема отношений человека и ее место в психологии : хрестоматия по психологии. М. : Педагогика, 1981. 120 с.
Раченко И. П. Принципы научной организации педагогического труда. К. : Радянська школа, 1990. 190 с.
Сластенин В. А. Пути совершенствования психолого-педагогической подготовки учителя в свете основных направлений реформы общеобразовательной и профессиональной школы. Полтава : ПГПИ, 1995. 315 с.
Спирин Л. Ф. Формирование профессионально-педагогических умений учителя-воспитателя. Ярославль : ЯГПИ, 1976. 83 с.
Сухойваненко О. М., Медведь С. С. Професійна компетентність вчителя трудового навчання як складова його фахової підготовки. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Харків, 2006. Вип. 12. С. 143–147.
Садовий М.І. Еволюція та розвиток засобів автоматизованої обробки текстильних матеріалів у процесі фахової підготовки студентів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 168–174.
Трифонова О.М. Інформаційно-цифрова компетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 221–225.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Садовий, М. І., & Токаренко, М. А. (2019). ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 77-81. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/274