ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТЬ» МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Наталія Олександрівна Нагорна Полтавський національний педагогічного університет імені В.Г. Короленка https://orcid.org/0000-0003-0017-9496
Ключові слова: проект, проектування, навчальне проектування, проектна компетентність, технологічна компетентність, проектно-технологічна компетентність

Анотація

У статті розглянуто змістову характеристику поняття «проектно-технологічна компетентність майбутніх учителів технологій». Охарактеризовано складові поняття, а саме «проект»,  «проектування», «навчальне проектування», «проектна компетентність», «технологічна компетентність», «проектно-технологічна компетентність». Надано авторські визначення цих складових понять.

Посилання

Брыкова О. В., Громова Т. В. Проектная деятельность в учебном процессе. М. : Чистые пруды, 2006. 32 с.
Вища освіта України і Болонський процес : навч. посіб. / Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарчук В.Д. та ін.; за ред. В.Г. Кременя. – Тернопіль: Богдан, 2004. – 384 с.
Глобализация образования : Компетенции и системы кредитов / авт. кол. : А. А. Егоров и др ; под общ. ред. Ю. Б. Рубина. М. : Маркет ДС Корпорейшн, 2005. 490 с.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. URL: http://zakonrada.gov.ua (дата звернення: 24.03.2019).
Єрмаков І. Компетентнісний потенціал проектної діяльності. Проектна діяльність у школі. К. : Шкільний світ, 2006. С. 5–18.
Коберник О. М. Компетентнісний підхід в технологічній освіті. Проблеми трудової і професійної підготовки: зб. наук. пр. Слов’янськ: СДПУ, 2008. Вип. 12. С. 9–16.
Лебедев О. Е. Компетентностный подход в образовании. Школьные технологии. 2004. № 5. С. 3–12. URL: http://www.orenipk.ru/seminar/lebedev.htm (дата звернення: 24.03.2019).
Лозова В. І. Формування педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладів освіти. Педагогічна підготовка викладачів вищих навчальних закладів. Харків: ОВС, 2002. 164 с.
Манько Н. Н. Теоретико-методические аспекты формирования технологической компетентности педагога : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.01. Уфа, 2000. 227 с.
Педагогічне проектування / авт.-упорядн. А. Цимбалару. К. : Шкільний світ, 2009. 128 с.
Терещук А. І., Коберник О. М. Методика проектного навчання на уроках технічної творчості в 5 класі. Умань : УДПУ, 2006. 102 с.
Хаялиева С. З. Технологическая компетентность как составляющая профессиональной компетентності будущин инженеров-педагогов. Ученые записки Крымского инженерно-педагогического ун-та. 2012. Вып. 34. С. 116–119.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Нагорна, Н. О. (2019). ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТЬ» МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 20-24. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/260