ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ І НАДБАНЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО, І.Г.ТКАЧЕНКА В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ГАЙВОРОНЩИНИ

  • Іван Левкович Мудрий Гайворонський МНВК Кіровоградської області, Інститут обдарованої дитини НАПН України
Ключові слова: педагогічний досвід, управлінська компетентність, трудове виховання, професійна підготовка, патріотизм, профільна освіта, виробничі бригади

Анотація

У статті розкрито вплив неперевершеного педагогічного досвіду видатного педагога другої половини ХХ століття, фундатора освітянського галузі на Кіровоградщини соратника  В.О. Сухомлинського, директора Богданівської середньої школи Івана Гуровича Ткаченка на становлення освіти, піднесення рівня навчально-виховної роботи освітніх закладів Гайворонщини в справі підготовки підростаючої зміни дот праці, до життя.

Вагомим рушійним поштовхом в реалізації поставлених завдань стала науково-теоретична конференція директорів загальноосвітніх шкіл Кіровоградської області, яка відбулася в кінці серпня 1965 року. Делегація нашого району об’єднувала всіх керівників шкіл і нараховувала понад 30 чоловік і стала своєрідним першим уроком і важливим кроком до сходження на вершину успіху, якого досяг наш район в послідуючі 33 роки копіткої роботи і повсякденної боротьби в справі піднесення результативності навчально-виховного процесу, зміцнення навчально-матеріальної бази шкіл, дошкільних закладів, докорінного поліпшення якісного складу педагогічних кадрів, широкого розгортання науково-методичної роботи з ними.

Посилання

Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа. Розмова з молодим директором. Вибрані твори в 5-ти т. Т.4. К. : Рад. школа, 1976. 640 с.
Ткаченко І. Г. Ростимо молодих хліборобів К.: Знання, 1967. 46 с.
Ткаченко І. Г. Богданівська середня школа імені В. І. Леніна. К. : Рад. школа, 1975. 274 с.
Постельняк А. І. Опорні школи області. Кіровоград : Видавництво КОІППО ім. Василя Сухомлинського, 2012.
Гиталов А. В., Калиниченко Н. А., Ткаченко И. Г. Земля жаждет молодых. Проблемы трудового воспитания учащихся сельських школ. Правда. 21 ноября 1980.
Самыкин Н. П., Малышев М. Л., Бака И. И. Социально-педагогические проблемы трудового ворспитания школьников. Школа и производство. 1977. №5. С. 43-52.
Стельмухов Д. Ю. Трудовое воспитание школьников. Школа и производство. 1977. №5. С. 49-53.
Мудрый И. Л. Вклад учащихся в выполнение народнохозяйственного плана. Школа и производство. 1977. №5. С. 56-58.
Ставчанський М. М. Робота Гайворонського УПК. Школа и производств. 1977. №5. С. 58-65.
Калініченко Н. А. Василь Сухомлинський, Іван Ткаченко, Олександр Захаренко: концепти продуктивної педагогіки. Кіровоград, 2013. 187 с.
Мадзигон В. Н. Продуктивная педагогика. Киев : «Педагогічна думка», 2007. 357 с.
Мудрий І. Л., Іщук І. С. Гайворонський міжшкільний навчально-виробничий комбінат: історія, традиції, інноваційний поступ. Вінниця, 2011. С. 5-206.
Садовий М. І., Трифонова О. М. Богданівський учитель. Наукові записки. Педагогічні науки. Кіровоград, 2014. Вип. 131. С. 26-30.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Мудрий, І. Л. (2019). ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ І НАДБАНЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО, І.Г.ТКАЧЕНКА В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ГАЙВОРОНЩИНИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 10-20. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/259