ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРАЦІ»

  • Наталя Василівна Мироненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка http://orcid.org/0000-0003-3118-954X
Ключові слова: наукова робота; вищі навчальні заклади; основи сільськогосподарської праці

Анотація

Стаття присвячена вивченню питання організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. У публікації розглядається поняття та значення науково-дослідної роботи, її види та форми організації даної форми роботи зі студентами вищих навчальних закладів взагалі та у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» зокрема. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. Визначено місце та роль запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці». Наведено приклади запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка.

Посилання

Бєляєв Ю. І., Стеценко Н. М. Науково-дослідна діяльність студентів у структурі роботи університету. Педагогічний альманах. 2010. Вип. 6. C. 188–191.
Закон України «Про Наукову і науково-технічну діяльність» / Нормативно-правові акти про наукову та науково-технічну діяльність у вищих навчальних закладах України. У 2 кн. Кн.1. / За ред. Ю.І. Горобця та М.І. Панова. Харків: Право, 2001.
Хюсен Т. Образование в 2000 г.: исследовательский проект. М. : Прогресс, 1999. 309 с.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Мироненко, Н. В. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРАЦІ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 251-254. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/255