ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

  • Оксана Геннадіївна Медведовська Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренко http://orcid.org/0000-0002-4223-5559
  • Андрій Михайлович Поярков Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренко http://orcid.org/0000-0002-5909-3120
Ключові слова: Хмарні обчислення, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), хмарні сховища даних, хмарні технології, інтернет, мережеві технології

Анотація

В роботі розглядається питання про готовності студентів педагогічних університетів до вивчення курсу «Основи хмарних обчислень», на підставі проведеного анкетування серед студентів молодших курсів різних спеціальностей. За результатами проведеного опитування було виявлено, що молодь в цілому позитивно сприймає вивчення нового курсу "Основи хмарних обчислень", тому що робота в добре знайомої молоді інтернет-середовищі, де вони проводять значну частину свого часу, є для студентів комфортною.

Як показало опитування тільки малий відсоток молодого покоління користується хмарними сховищами даних, незважаючи на те, що сучасні сховища володіють широким функціоналом і призначені не тільки для зберігання різних типів даних, але і для створення, редагування документів, організації спільної роботи над документом, створення фотоальбомів, онлайн презентацій. Очевидно, що подібні питання слід більш детально розглянути при вивченні дисципліни "Основи хмарних обчислень".

Посилання

Андреев А. А. Педагогика в информационном обществе, или электронная педагогика. Высшее образование в России. 2011. № 11. С. 113–117.
Баженова И. Ю. Современные подходы к формированию профессиональных компетенций в области дистанционного обучения информационным технологиям. Современные информационные технологии и ИТ-образование. 2016. № 3–1. Т.12. С. 48–54.
Гриценко В. Г., Гладкая Л. И. Особенности создания облачно-ориентированной учебной среды в вузах. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Педагогика, Психология. Тольяттинский государственный университет, 2013. № 4 (15). С. 66–69.
Диденко Г. А., Степанова О. А. Совершенствование содержания дисциплин информационного цикла средствами облачных технологий. Вестник ТГПУ (TSPU Bulletin). 2017. № 12 (189). С. 63–66.
Интернет 2017–2018: статистика и тренды. URL: https://www.web-canape.ru/business/internet-2017-2018-v-mire-i-v-rossii-statistika-i-trendy/ (дата звернення 25.02.2019).
Исследование Citrix и IDC. URL: https://shalaginov.com/2017/11/23/%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-citrix-%D0%B8-idc-94-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B2%D0%BE-%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%BC-%D0%BC%D0%B8%D1%80/ (дата звернення 25.02.2019).
Козлова Т. В. Интернет-сервисы в профессиональной деятельности преподавателя вуза. Вестник ЮУрГУ. Серия «Образование. Педагогические науки». 2014. Т.6. № 4. С. 58–63.
Кондратьева Д. Н. Использование Интернета студентами факультета социологии, экономики и права МПГУ. Теоретическая и специальная социология: материалы рос. межвуз. конференции. Московский пед. гос. ун-т. М.: Издательство Прометей, 2010. 156 с. URL: https://rucont.ru/efd/315966 (дата звернення 25.02.2019).
Литвинова С. Г. Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу: монографія. Київ. : ЦП «Компринт», 2016. 354 с.
Литвинова С. Г. Хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2168/paper2.pdf (дата звернення 25.02.2019).
Наказ МОН України від 11.12.2017 № 1582 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіси в освіті». URL : http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/ 8389- (дата звернення 25.02.2019).
Облачные технологии. URL : https://myblaze.ru/oblachnyie-tehnologii-chto-takoe-oblako-v-internete/ (дата звернення 25.02.2019).
Усманова Ф. К., Ашин М. С. Анкетирование как элемент проектно-исследовательской деятельности студентов. Фундаментальные исследования. 2014. № 12–8. С. 62–65.
Шевчук М. В. Облачные сервисы хранения как эффективный инструмент для организации единой информационной образовательной среды. Педагогическое образование в России. 2014. №8. С. 139–144.
Яценко В., Медведовская О. Программный инструментарий облачного сервиса Dropbox. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. Педагогічні науки. 2018. Вип. 168. С. 156–159.
Яценко В., Медведовская О., Лазня Д. Особенности использования облачного сервиса Microsoft OneDrive в современной системе образования. Наукові записки. Педагогічні науки. Кіровоград, 2018. Вип. 173. Ч.2. С. 255–259.
Mell P., Grance T. The NIST Defi nition of Cloud Computing (Draft). Recommendations of the National Institute of Standards and Technology. Special Publication 800-145 (Draft). 2011. P. 1–3.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Медведовська, О. Г., & Поярков, А. М. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 242-247. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/253