ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АПАРАТНО-ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

  • Олександр Семенович Мартинюк Східноєвропейський національний університет, м. Луцьк http://orcid.org/0000-0003-4473-7883
Ключові слова: комп’ютерно орієнтовані засоби навчання, навчальний фізичний експеримент, платформи Arduino, апаратно-програмний комплекс

Анотація

Проаналізовано можливості та перспективи використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання. Означено поняття комп’ютерної грамотності, що виявляється в умінні використовувати програмно-апаратне забезпечення комп’ютерної техніки, вмінні працювати з прикладним програмним забезпеченням, у знанні основ мікроелектроніки та робототехніки тощо. Незважаючи на значну кількість праць з методики й техніки навчального фізичного експерименту, є низка проблем, які вимагають подальших досліджень, зокрема тих, що стосуються застосування інформаційно-комунікаційних технологій та сучасних технічних засобів навчання. Описано спроектований апаратно-програмний комплекс на базі мікроконтролерної платформи Arduino. Розглянуто основні характеристики та особливості використання розробленого програмного забезпечення. Для розробки програми було застосовані найсучасніші технології багатопотоковості. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання комплексу в навчальному експерименті з фізики. Порушено проблему пошуку нових методичних підходів до формування вмінь використовувати комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання та технологій забезпечення навчальних та наукових лабораторій сучасним обладнанням.

Посилання

Биков В. Ю. Проблеми та перспективи інформатизації системи освіти України. URL: http://lib.iitta.gov.ua/9649/1/Art105Text-2.pdf (дата звернення: 14.03.2019).
Мартинюк О. С., Яблонський О. В. Радіоелектронне конструювання як засіб активізації творчих здібностей учнів. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін: матеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції. Чернігів, 2016 р. C. 208-214.
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. Міністерство освіти і науки України, 2016. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 14.03.2019).
Садовий М. І., Трифонова О. М., Хомутенко М. В. Методика формування уявлень про сучасну наукову картину світу в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. Вісник Черкаського національного університету. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. Черкаси, 2016. Вип. 7. С. 8–16.
Стрижак О. Є., Сліпухіна І. А., Поліхун Н. І., Чернецький І. С. STEM-освіта: основні дефініції. Інформаційні технології і засоби навчання. 2017. № 6. С. 16-33.
Яблонський О. В. Програмне забезпечення для інформаційно-вимірювальної системи навчального призначення. Моделювання у навчальному процесі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк, 2017 р. С. 55-59.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Мартинюк, О. С. (2019). ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АПАРАТНО-ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 237-242. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/252