МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В ЛІЦЕЇ НА РІВНІ СТАНДАРТУ

Ключові слова: інформатика, інформатизація, компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, інформаційна компетентність, рівень стандарту, методичні аспекти

Анотація

У статті розглядаються питання навчання інформатики в ліцеї у світлі нового Державного стандарту базової та повної загальної освіти. Сформульовано завдання до формування змісту навчального матеріалу з інформатики в старшій школі на рівні стандарту. Акцентується увага на вивченні базового модуля інформатики в старшій школі на рівні стандарту. Розкриваються методичні аспекти вивчення основних чотирьох тем курсу інформатики в ліцеї на рівні стандарту.

Посилання

Громко Г. Ю., Бабій М. Г., Лапінський В. В. та ін. Інформатика. Навчальна програма вибірково–обов’язкового предмету для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Аавторський колектив (робоча група) згідно з наказом МОН України від 22.02.2017 № 451 «Про створення робочих груп із розроблення навчальних програм для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Комп’ютер у школі та сім’ї. 2018. № 2. С. 36–47.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти : Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392. Редакція від 21.08.2013. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п (дата звернення: 20.03.2019).
Інформатика. 5-11 класи: навчальні програми, методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному році / Укладач Б.В. Кудренко. Харків: Вид-во «Ранок», 2018. 192 с.
Інформатика: нові навчальні програми для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти (рівень стандарту, профільний рівень): методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України / укладачі: О.М. Топузов, Т. М. Засєкіна, В.В. Лапінський. К : УОВЦ «Оріон», 2018. 88с.
Лапінський В. В. Формування змісту навчання мережних сервісів Інтернет у закладах загальної середньої освіти – сучасне бачення. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2018. №1(145). С. 40–46
Семко Л. П. Методичні підходи до вивчення інформатики в основній школі. Наукові записки. Проблеми методики фізико-математичної освіти. Кіровоград, 2015. Вип. 7. Ч. 2. С.76-82
Семко Л. П. Сучасні аспекти поглибленого навчання інформатики в основній школі. Наукові записки. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кіровоград, 2016. Вип. 7. Ч. 2. С. 41–47
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Лапінський, В. В., & Семко, Л. П. (2019). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В ЛІЦЕЇ НА РІВНІ СТАНДАРТУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 212-216. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/247