ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

  • Оксана Ярославівна Бродяк Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-9886-3589
  • Надія Миколаївна Гузик Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-5609-4830
  • Христина Іванівна Ліщинська Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-0084-6351
  • Оксана Степанівна Петрученко Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0003-2304-8149
  • Ірина Володимирівна Пінчук Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-9518-0774
  • Оксана Володимирівна Терещук Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-6444-0609
Ключові слова: якість військової освіти, метод інтенсифікації, метод гейміфікації

Анотація

Стаття присвячена можливим шляхам підвищення якості військової освіти. Для цього пропонується впровадження сучасних інноваційних методик. У роботі описано застосування поєднання методів інтенсифікації та гейміфікації у навчальному процесі. Заняття, проведені з використанням цих методів, проходять у невимушеній обстановці, викликаючи при цьому у курсантів більшу зацікавленість до дисципліни. Вони забезпечать високу якість засвоєння навчального матеріалу, сприяють розвиткові логічного мислення, творчих здібностей та активному мотивованому процесу засвоєння знань. Їх результатом є розвиток вмінь самостійної роботи, формування таких якостей особистостей, як відповідальність, самооцінка, вміння керувати та підкорятися, міжособистісна комунікація. Поєднання методів інтенсифікації та гейміфікації сприятиме підвищенню якості військової освіти, забезпечить зростання інтелектуального та професійного рівнів військових фахівців, що у майбутньому приведе до зміцненню обороноздатності України та її Збройних Сил.

Посилання

Алімпієв А. М., Толок І.В., Литвиненко М.І. Моніторинг якості підготовки військових фахівців у вищих військових навчальних закладах та військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів Збройних Сил України: наук.-метод. посібник. Х.: ХНУПС, 2017. 244 с.
Білаш О.В. Підвищення якості військової освіти на основі методу інтенсифікації. Наукові записки. Педагогічні науки. Кіровоград, 2018. Вип. 168. С. 30-33.
Зельницький А. М. Вища військова освіта – проблема гарантування якості. Вісник НАОУ. 2012. № 1 (26). С. 23-25.
Кісіль М. В. Оцінка якості вищої освіти. Вища освіта України. 2005. № 4 (14). С. 82-87.
Кравець Н. С. Етапи створення гейміфікованої системи для використання в навчальному процесі. Вісник ХДАК. 2017. Вип. 50. С. 198-205.
Ляшенко О. І. Освітні системи як об’єкт моніторингу якості освіти. Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти. 2007. № 3. С. 29-34.
Науменко М. І., Приходько Ю.І Військова освіта на шляху інноваційних перетворень. Зб. наук. праць Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченка. 2010. № 26. С. 6-15.
Тимошенко Р. І., Приходько Ю.І Теоретико-методологічні засади сучасного етапу розвитку військової освіти. Наука і оборона. 2011. № 2. С. 50-55.
Ткаченко О. Гейміфікація освіти: формальний і неформальний простір. Актуальні питання гуманітарних наук. 2011. Вип. 11. С. 303-309.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Бродяк, О. Я., Гузик, Н. М., Ліщинська, Х. І., Петрученко, О. С., Пінчук, І. В., & Терещук, О. В. (2019). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 72-77. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/233