ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ СМАРТФОНУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ

  • Андрій Анатолійович Дробін Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» https://orcid.org/0000-0002-4414-0465
Ключові слова: шкільний курс фізики, освітній процес, смартфон, датчик, мобільний додаток, вимірювальний інструмент

Анотація

Стаття присвячена розгляду одного з суперечливих питань освітнього процесу з фізики – використанню в освітньому процесі смартфонів. У статті проаналізовано визначення потенціальних можливостей смартфонів в освітньому процесі з точки зору їх апаратного комплектування, додаткового обладнання та програмного забезпечення. Подано приклад визначення апаратного комплектування гаджета (внутрішніх датчиків) за допомогою типової сервісної програми – датчикера. У цьому ж контексті розглянуто використання датчиків смартфону в освітньому процесі з фізики на прикладі мобільного додатка «Smart Tools», який надає можливості реалізації закладених функціоналів саме на уроках фізики у різних розділах та темах. Зазначено переваги, позитивні здобутки, ефект від використання смартфонів на уроках фізики. Запропоновано напрями подальших досліджень з даної тематики.

Посилання

Гуревич Р. С. Мобільне навчання – нова технологія професійної освіти ХХІ століття. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2012. № 20 (255). С. 113–119.
Мазурок И. Е., Мазурок Т. Л. Использование мобильных коммуникационных устройств в образовательных целях. Теорія та методика навча н- ня математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск V: В 3-х томах. Т. 3. Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2005. С. 175–179.
Рашевська Н. В., Ткачук В. В. Технології мобільного навчання. Педагогіка вищої та середньої школи. 2012. Вип. 35. С. 295–301.
Садовий М.І. Еволюція та розвиток засобів автоматизованої обробки текстильних матеріалів у процесі фахової підготовки студентів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 168–174.
Сіпій В. В. Формування політехнічних умінь в процесі навчання фізики учнів основної школи з використанням смартфонів. Наукові записки. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький, 2017. Вип. 12. Ч. І. С. 92–96.
Сіпій В. В. Формування в учнів основної школи політехнічного складника предметної компетентності з фізики : дис.. канд. пед. наук: 13.00.02. Національна Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки АПН України, Мін. освіти і науки України, ЦДПУ ім. В.Винниченка. Кропивницький, 2018. 329 c.
Трифонова О.М. Інформаційно-цифрова компетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 221–225.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Дробін, А. А. (2019). ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ СМАРТФОНУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 147-151. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/223