АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТИ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ

  • Тетяна Володимирівна Фурсікова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3744-0707
Ключові слова: самостійна робота, майбутні магістри освіти, професійна підготовка, медіакультура

Анотація

У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.

Посилання

Алексюк А. М., Аюрзанайн А. А., Підкасистий П. І., В. А. Козаков. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання: навчальний посібник. Київ: ІСДО. 1993. 213 с.
Бобрицька В. І. Дослідження проблеми формування самоосвітньої компетенції у майбутніх учителів у контексті євроінтеграційних процесів. Проблеми освіти в Польщі і в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 квітня 2009 р. Київ-Житомир / За ред. В. Кременя, Т. Левовицького, С. Сисоєвої. Київ: КІМ, 2009. С. 306-316.
Бондар Л. А. Аналіз становлення проблеми самостійної навчальної діяльності в українській школі і педагогіці. Педагогіка вищої та середньої школи: [Зб. наук. праць]. / заг. ред. академіка В. К. Буряка. Кривий Ріг, 2011. Випуск № 32. С. 132-140.
Буряк В. К. Керування самостійною роботою студентів. Вища школа, 4-5, 2001. С. 48-52.
Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение. Киев: Вища школа, 1990. 248 с.
Педагогика: Большая современная энциклопедия / под. ред. Е. С. Рапацевич. Минск: Современное слово, 2005. 720 с.
Пидкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-экспериментальное исследование. Москва: Педагогика. 1980. 240 с.
Слободяник О. В., Величко С. П. Сучасні інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів. Наша школа. 2009. № 6. С. 4-7.
Солдатенко М. М. Теоретико-методологічні основи розвитку самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Київ, 2007. 47 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. Київ: Радянська школа, 1976. Т. 2. 670 с.
Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуального орієнтованого підходу: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Київ. 2003. 20 с.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Фурсікова, Т. В. (2019). АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТИ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 146-150. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/190