ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРОФІЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ

  • Наталя Юріївна Чередніченко КЗ «Науковий ліцей міської ради міста Кропивницького Кіровоградської області» https://orcid.org/0000-0003-1684-5406
Ключові слова: професійна компетентність, вчителі профільних класів, країни Європейського Союзу, професійна освіта

Анотація

В даній статті розглядаються сучасні європейські підходи до організації процесу професійної підготовки вчителів профільних класів, оскільки в сучасному світі знання змінюються швидше, ніж покоління, а вміння приймати правильні рішення на основі отриманих знань і надалі залишаються несформованими у випускників школи, коледжу, вищого навчального закладу. Визначається неоднорідний характер дидактичної стратегії професійної підготовки вчителів профільних загальноосвітніх навчальних закладів з позиції поведінкового підходу.

Посилання

Хатюшина А. А. Теория и практика повышения квалификации учителей США: на примере штата Южная Каролина: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.08 / Хатюшина Анна Андреевна. – Москва, 2009. – 171 с, 33
Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів у США: [монографія] / Світлана Шандрук. – Кіровоград: Імекс ЛТД, 2012. – 496 с.
Carr, W. Becoming Critical: Education, Knowledge and Action Research / W. Carr, S. Kemmis. – London: Palmer Press, 1986. – 249 р.
Eraut, M. Development Professional Knowledge and Competence / M. Eraut. – London: Falmer Press, 1994. – 262 р, 1
Heylighen, F. What is Systems Theory? [Електронний ресурс] / F. Heylighen, C. Joslyn – Режим доступу: http://pespmc1.vub.ac.be/SYSTHEOR.html
Humphry, D. Characteristics of Effective Alternative Teacher Certification Programs [Електронний ресурс] / D.C. Humphry, M.E. Wechsler, H.J. Houg // Teachers College Record, 2008. – Vol. 110(4). – Режим доступу: http://policyweb.sri.com/cep/publications/AltCert_finalTCversion.pdf, 48
Hurn, C. The limits and possibilities of Schooling: An introduction to the sociology of education / C. Hurn. – Boston: Allyn and Bacon, 1995. – 315 p, 45
Murphy, M. D. Functionalism: Anthropological Theories. Department of Anthropology College of Arts and Sciences [Електронний ресурс] / M.D. Murphy. – The University of Alabama, 2012. – Режим доступу: http://www.as.ua.edu/ant/Faculty/murphy/function.htm
Portraits of Twelve High School Partner Schools in the National Network for Educational Renewal [Електронний ресурс]. – Seattle: Center for Educational Renewal, University of Washington, 1997. – Режим доступу: http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED418051.pdf.
Sparks, G. M. Synthesis of research on staff development for effective teaching / G.M. Sparks // Educational Leadership, 1993. – Vol. 41, (3). – P. 65–72.
Teacher Education, School Effectiveness and Improvement [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uwp.edu/~goldmip/education/functism.pdf
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Чередніченко, Н. Ю. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРОФІЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 142-146. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/189