РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМИ PROMETHEUS

  • Сергій Володимирович Шаров Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-5732-9980
Ключові слова: масові відкриті онлайн курси, Prometheus, соціальна компетентність, майбутній вчитель, вища освіта

Анотація

У статті проаналізовано можливості онлайн курсів для професійного самовдосконалення та розвитку соціальної компетентності майбутніх учителів, які розташовано на платформі масових онлайн курсів Prometheus. Зроблено порівняльний аналіз структури онлайн курсів, коротко охарактеризовано їх змістове наповнення. Зазначається, що всі розглянуті онлайн курси безкоштовні, дозволяють отримати корисну інформацію та електронний сертифікат після їх успішного проходження.

Посилання

Бацуровська І. В. Масові відкриті дистанційні курси: інноваційна тенденція в освіті / І. В. Бацуровська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки. – 2015. – № 1. – С. 31–34.

Биков В. Ю. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Би-ков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук // Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України). – 2017. – С. 191–198.

Борбич Н. Формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів як соціально-педагогічна проблема / Н. Борбич // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2014. – №10(1). – С. 166–170.

Докторович М. Соціальна компетентність як наукова проблема / М. Докторович // Психологія і суспільство. – 2009. – №3(37). – С. 144–147.

Зарубінська І. І. Компетентнісний підхід до формування змісту навчально-виховного процесу / І. І. Зарубінська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. – 2008. – Вип. 12. – С. 53–61.

Коваленко В. В. Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / В. В. Коваленко. – К., 2017. – 192 с.

Олексенко Р. І. Філософія розвитку інформаційного суспільства в епоху глобалізації / Р. І. Олексенко // Гілея: науковий вісник. – 2015. – № 98. – С. 230–232.

Остапенко С. А. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. А. Оста-пенко // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. – 2012. – № 1. – С. 164–167.

П’янковська І. В. Компетенція та компетентність як провідні поняття компетентнісного підходу / І. В. П’янковська // Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Психологія і педагогіка. – 2010. – № 15. – С. 202–211.

Шарова Т. М. Ретроспективний аналіз розвитку інформаційного суспільства / Т. М. Ша-рова, Л. Ю. Москальова // Актуальные научные исследования в современном мире. – 2018. – №7(39). – С. 31–35.

Smyrnova-Trybulska E. MOOCs – selected social and educational aspects / E. Smyrnova-Trybulska, N. Morze, L. Varchenko-Tritzenko // Proceedings from Distance Learning, Simulation and Communication, 2015. – pp. 159–165.

Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Шаров, С. В. (2019). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМИ PROMETHEUS. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 133-137. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/186