ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ПРОЕКТУВАНЬ

  • Карина Юріївна Саф’ян Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-6977-9847
Ключові слова: ігрове проектування, комунікативний потенціал, моделювання педагогічних ситуацій, кейс-метод

Анотація

Вивчення комунікативного потенціалу студентів засобами ігрових проектувань. У статті розглянуто проблему формування комунікативного потенціалу студентів, як важливого засобу становлення професіоналізму майбутнього фахівця. На сучасному етапі ми стикаємося з низьким рівнем мовної культури вчителя, недооцінки мови як засобу комунікації в системі «вчитель-учень», «викладач-студент». Показати можливості моделювання педагогічних ситуацій які сприяють підвищень комунікативного потенціалу майбутніх вчителів.

Посилання

Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – К., 2006. – 256 с.
Гуменникова Т. Р. Потенційні можливості поза аудиторної роботи щодо підготовки студентів до особистісно орієнтованого виховання / Т. Р. Гуменникова // Науковий вісник Південноукраїнського держ. пед.. ун-ту: зб. наук. праць. – Одеса, 2004. – Вип. 12. – С. 58–61.
Давидова І. О. Формування комунікаційної компетентності як фактор підвищення якості бібліотечно-інформаційної освіти / І. О. Давидова // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку: матеріали між нар. наук. конф., Харків, 18 – 19 листоп. 2010 р. – Х., 2010. – С. 149–152.
L. Savchenko, K. Savchenko, A. Marchenko, R. Pylnik. Innovative technologies of pedagogical diagnostics as a means of improving the quality of future specialists’ education E-SdPTCONICIT – Espacios (ISSN07981015-Venezuela-Scopus), декабрь, 445148 Vol. 39 (Number 49) Year 2018. Page 20 http://www.revistaespacios.com/a18v39n49/18394920.html.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Саф’ян, К. Ю. (2019). ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ПРОЕКТУВАНЬ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 115-118. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/182