САМОКОРЕКЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СТУДЕНТІВ ЗВО

  • Тетяна Анатоліївна Борова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0003-1765-4425
Ключові слова: самокорекція, розвиток, професійний розвиток, саморозвиток, самореалізація, кваліметрична модель, іншомовна комунікація, студент

Анотація

У статті подано результати аналізу феномену самокорекції процесу формування іншомовної комунікації у студентів закладів вищої освіти. Визначено поняття самокорекції через призму понять розвиток, професійний розвиток, саморозвиток та самореалізація. Подано інструментарії щодо вимірювання самокорекції формування іншомовної комунікації у студентів ЗВО. Показані результати застосування кваліметричної моделі самокорекції формування іншомовної комунікації у студентів ЗВО.

Посилання

Адаптивне управління: міжгалузеві зв’язки, науково-прикладний аспект: колективна монографія / Г. В. Єльникова, Т. А. Борова, З. В. Рябова та ін. [За заг. та наук. редакцією д-ра пед. наук, професора Г. В. Єльникової]. – Харків: Мачулін, 2017. – 440 с.
Гриньова М. В. Теоретичні основи дослідження змісту саморегуляції діяльності людини / М. В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки. – 2010. – Вип. 7. – С. 73–77.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; [ гол. ред. В. Г. Кремень ]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Закон про вищу освіту. – Режим доступу – https://zakon.help/law/1556-VII/edition25.07.2018/
Карамушка Л. М. Самоактуалізація менеджерів у професійно-управлінській діяльності (на матеріалі діяльності комерційних організацій): монографія / Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. – Київ–Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 260 с.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Борова, Т. А. (2019). САМОКОРЕКЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СТУДЕНТІВ ЗВО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 24-27. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/146