ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДУКТИВНИХ МОВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІЗ ПРОСУНУТИМ РІВНЕМ

  • Людмила Олександрівна Лисенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-5732-6317
Ключові слова: іноземна мова, навчальний процес, ELL (учні, які вивчають англійську мову), продуктивні навички, говоріння, письмо, методи та підходи

Анотація

У статті досліджується важливість різних сучасних методів і підходів до навчання продуктивних мовних навичок у процесі вивчення англійської мови студентами, які вивчають англійську мову. Вивчення іноземних мов стає все більш і більш зростаючою вимогою сучасної освіти. Питання ефективних методів навчання завжди широко обговорювалося у світовому освітньому співтоваристві, оскільки пошук ефективних методів є завданням першорядної важливості.

У світі глобалізації англійська мова все частіше стає засобом спілкування у всіх сферах, як у локальному, так і в глобальному контекстах. Як наслідок, попит на ефективне використання англійської мови є необхідним у кожній країні. Таким чином, викладання та вивчення англійської мови, окрім рідної, має вирішальне значення для комунікативних цілей, щоб задовольнити зростаючий попит на знання англійської мови на місцевому, національному та міжнародному рівнях.

Іншими словами, основною метою вивчення іноземної мови є формування комунікативної компетенції, тобто здатності здійснювати міжособистісну та міжкультурну комунікацію між іноземцем та носіями мови. Виховний аспект є невід'ємною частиною навчального процесу. Сучасні освітні технології, які використовуються для формування комунікативної компетенції студентів при вивченні іноземної мови, є найбільш продуктивними для створення освітнього середовища, що забезпечує особистісно-орієнтовану взаємодію всіх учасників освітнього процесу.

Обґрунтовано та визначено основні концепції використання ефективних методів та підходів розвитку продуктивних навичок. Впродовж роботи наголошується на важливості розвитку продуктивних навичок у навчанні іноземної мови та різних факторах, які супроводжують цей процес і від яких багато в чому залежить.

Посилання

Brown, H.D. (1994) Teaching by principles: An interactive approach to language.

Brown, H. D. (2000). Principles of language learning and teaching (4th ed.). New York: Longman.

Chastain, K. (1998). Developing second language skills (2nd Ed.). Chicago: Harcourt Brace Publishers.

Rivers, Wilga Marie. Teaching Foreign Language Skills. Chicago: University of Chicago Press. 1968. Print.

Rao, P. S. (2019). The Significance of Writing Skills in ELL Environment”. Academicia: An International Multidisciplinary Journal. 9(3), 5-17.

Richards, J. C. and Schmidt, R. (2002). Language Teaching and Applied Linguistics. Edinburgh Press. Education Limited.

Wilson, Julie Anne (1997). A program to develop the listening and speaking skills of Children in a first grade classroom. Research Report, [ED415566]

Опубліковано
2022-10-31
Як цитувати
Лисенко, Л. О. (2022). ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДУКТИВНИХ МОВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІЗ ПРОСУНУТИМ РІВНЕМ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (207), 194-197. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-207-194-197