ЗМІСТ І КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ВОКАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Наталія Георгіївна Бітько Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського https://orcid.org/0000-0001-5849-0215
Ключові слова: мислення, вокальне мислення, вокальна підготовка, майбутні учителі музичного мистецтва, компонентна структура вокального мислення

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку вокального мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглянуто сутність поняття мислення. Викладено зміст і специфіку вокального мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. Обґрунтовано компонентну структуру досліджуваного феномену як систему з трьох взаємодоповнюючих компонентів, які виходять з переліку атрибутивних характеристик вокального мислення.

Посилання

Брушлинский А. Мышление и прогнозирование. / А. В. Брушлинский. – М.: Мысль, 1979. – 230 с.
Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий / П. Я. Гальперин // Исследование мышления в современной психологии: статьи. – М., 1966. – С. 236–276.
Дубінець І. В. Категорія музичного мислення у психологічній і фаховій літературі / І. В. Дубінець // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ: БДПУ, 2011. – № 1. – С. 114–124.
Кашапов М. М. Теоретические основы исследования и формирования педагогического мышления / М. М. Кашапов // Вестник Российского гуманитарного научного фонда. – 2001. – № 1. – С. 121–131.
Лаврентьєва Н. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки / Н. Лаврентьєва // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – 2016. – Вип. 4. – С. 236–247.
Ладыгина-Котс Н. Н. Предпосылки человеческого мышления / Н. Н. Ладыгина-Котс. – М.: Наука, 1965. – 80 с.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М.: Сенс, 2005. – 352 с.
Пасічник І. Д. Мислення як предмет психології / І. Д. Пасічник // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер.: Психологія і педагогіка. – 2013. – Вип. 25. – С. 3–9.
Рубинштейн С. Л. О природе мышления и его составе // Хрестоматия по общей психологии. Психология мышления: статьи / С. Л. Рубинштейн. – М., 1981. – С. 71–77.
Тихомиров О. Д. Психология мышления: учебное пособие / О. Д. Тихомиров. – М.: Издательство Московского университета,1984. – 272 с.
Ткачук А. О. Формування художньо-образного мислення вокалістів як психолого-педагогічна проблема / А. О. Ткачук // Наукові праці МДГУ iмені Петра Могили. – Вип. 43: «Педагогiка». – Миколаїв, 2006. – 162 с.
Цыпин Г. М. Обучение игре на фортепиано / Г. М. Цыпин. – М.: Просвещение, 1984. – 239 с.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Бітько, Н. Г. (2019). ЗМІСТ І КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ВОКАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 199-204. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/143