МОТИВИ САМОВИХОВАННЯ У ПРОЦЕСІ КОМУНІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Олена Василівна Кір’янова Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова https://orcid.org/0000-0002-9549-639X
Ключові слова: вища освіта, самовиховання, мотиви здобувача освіти, викладач вищої школи, культура, фахівець

Анотація

Статтю присвячено питанню формування мотивів самовиховання у процесі комунікації викладача вищої школи та здобувача вищої освіти. За мету обрано теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування принципів і мотивів самовиховання майбутніх фахівців у процесі навчання. Обґрунтовано базові принципи самовиховання. Зазначено, що в сучасних педагогічних технологіях збагачення комунікативної культури викладача вищої школи та здобувача вищої освіти з метою формування мотивів до самовиховання має відбуватися на трьох комунікативних рівнях, безпосередньо пов’язаних із використанням людського капіталу в освітній сфері.

Посилання

Вербець В. В. Моніторинг ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – 2016. Вип. 14. – С. 18–22.
Вільш І. Інтелектуальний капітал людини в контексті стійких індивідуальних рис її особистості // Горизонти освіти. – 2014. № 2. – С. 21–26.
Гриньова М. В. Наукова школа «Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності» // Імідж сучасного педагога. – Вип. 4/2 (173). 2017. – С. 5–10.
Дічек Н. П. Внесок вітчизняної експериментальної педагогіки в обгрунтування необхідності індивідуалізації та диференціації навчально-виховного процесу. Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.): монографія / [авт. : Сухомлинська О. В., Дічек Н. П., Березівська Л. Д., Гупан Н. М., Бондар Л. С., Антонець Н. Б., Філімонова Т. В., Антонець М. Я., Куліш Т. І., Шевчен-ко С. М.]. – К. : Пед. думка, 2013. – С. 32–73.
Левченко О. О., Левченко О. О. Інноваційна освіта: поширення інформаційно-комунікаційних технологій підвищення професіоналізму в діяльності педагога. URL : https://docs.google.com/document/d/1k0SsXPJiVUUkSOjo3U8MfoBf_mYf7DR1WbDSXbUSHEc/edit
Литвиненко С. Формування педагогічної рефлексії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів в умовах ступеневої освіти / С. Литвиненко // Нова педагогічна думка. – 2013, № 1.2. – С. 11–14.
Лякішева А. В. Соціальна поведінка і групова взаємодія: монографія / А. В. Лякішева. – Луцьк: Вежа-Друк, 2014. – 368 с.
Психоанализ. Psychoanalysis: учеб. пособие для бакалавриата и магистратуры / А. Притц [и др.] ; под ред. А. Притца, М. М. Решетникова. – Москва.: Издательство Юрайт, 2018. – 328 с.
Теорія мотивації В. Врума. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/Теорія_мотивації_В._Врума
Ушакова О. А. Сталий розвиток людського капіталу в Україні / О. А. Ушакова // Збірник матеріалів 5-го Міжнародного конгресу «Захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природоко-ристування». – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 2018. – С. 161–176.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Кір’янова, О. В. (2019). МОТИВИ САМОВИХОВАННЯ У ПРОЦЕСІ КОМУНІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 172-175. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/134