ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИЙ ТВІР ЯК ОДНА З ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

  • Ірина Сергіївна Сідорова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-9212-1701
  • Наталія Віталіївна Лановенко-Мельник Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0001-9854-2120
  • Світлана Юріївна Басовська Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-8662-3887
Ключові слова: професійна підготовка студентів, професійні компетентності педагога-музиканта, вміння аналізувати вокально-хоровий твір

Анотація

В роботі розглядаються аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів до майбутньої професійної діяльності. Наголошується про вміння майбутніх учителів музичного мистецтва аналізувати вокально-хорові твори у процесі музичної діяльності. Вміння здійснювати повноцінний аналіз творів шкільного хорового репертуару розглядається як одне професійних компетентностей вчителів-музикантів.

Щоб дослідити всі елементи вокально-хорової звучності та засоби музичної виразності твору аналіз потрібно здійснювати за певним планом. План повинен складатися із відповідних розділів, які допоможуть детальніше дослідити твір. Розділи і підрозділи використовуються в міру необхідності в залежності від особливостей твору, що аналізується. У деяких розділах можна більше приділити увагу значимим і особливим для цього твору деталям, у інших – скоротити інформацію.

Посилання

Кушнір К.В., Сідорова І.С. Хорознавство та хорове аранжування: навчально-методичний посібник. Вінниця: Твори, 2021. 191 с.

Опубліковано
2022-05-30
Як цитувати
СідороваІ. С., Лановенко-МельникН. В., & БасовськаС. Ю. (2022). ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИЙ ТВІР ЯК ОДНА З ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (204), 251-255. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-251-255