ТРЕНІНГ-ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Ключові слова: хореографія, молодший шкільний вік, творчі здібності, хореографічні вміння та навички, тренінг-гра, педагогічний процес

Анотація

У статті автор розглядає ігрові технології в процесі хореографічного навчання дітей молодшого шкільного віку. Реалізацією даних технологій ттренінг-гра, який дозволяє розкрити й розвинути творчі здібності дітей, які займаються хореографією та сформувати в них хореографічні вміння та навички. Визначено значення та складові тренінгу-гри, його цілі та можливі результати у педагогічному процесі.

Посилання

Агапова І., Давидова М. Театральні тренінги для маленьких артистів: розвиваючі вправи, тренінги, сценарії. К., 2011. 100 с.

Зайцев В. П. Майстерність артиста і ведучого: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. К.: НАКККіМ, 2016. 233 с.

Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. М.: Искусство, 2005. 245 с.

Полякова Э. А. Театральный тренинг как средство развития актерских способностей исполнителей в детском хореографическом коллективе. Иркутск, 2012. 86 с.

Станиславский К. С. Работа актера над собой в творческом процессе переживания: дневник ученика. СПб.: Прайм-Еврознак, 2008. 478 с.

Шихматов Л. М. Сценічні етюди. К.: Мистецтво, 1968. 180 с.

Опубліковано
2022-05-30
Як цитувати
Разводова, М. В. (2022). ТРЕНІНГ-ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (204), 226-231. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-226-231