ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМ ВИКЛАДАЧЕМ-ВОКАЛІСТОМ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ РЕАЛІЙ СЬОГОДЕННЯ

  • Жанна Володимирівна Колоскова Центральноукраїнський державний педагогічний унівеситет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4880-1443
Ключові слова: цифрові технології, музична освіта, вокальний слух, педагогічний програмний засіб, інтерактивний тренажер слуху

Анотація

Автор статті в процесі аналізу соціокультурних реалій сьогодення наголошує, що запровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес вищих навчальних закладів є одним із напрямів модернізації системи освіти України. З метою створення сприятливих умов для переходу від механічного засвоєння знань до самостійного формування професійних компетенцій автор пропонує звернутися до застосування різноманітних педагогічних програмних засобів, зокрема, інтерактивних тренажерів. У якості прикладу автор аналізує такі програмні засоби, як «Ірмус», «VocTeacher», «Vocaberry», «Vanido», «Vocal Max», «EarMaster Pro».

Посилання

Кизин М. М. Классический романс в электронной аранжировке / М. М. Кизин // Интерактивная наука. – 2017. – № 3 (13). – С. 40–41. – [Електронний ресурс]. – Доступ: https://interactive-science.media/ru/article/117110/discussion_platform
Колпикова О. П. Особенности формирования вокального слуха в процессе обучения сольному пению /Ольга Колпикова // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – 2015. – №4. – С. 109– 113. [Электронный ресурс]. – Доступ: https://publikacia.net/archive/2015/4/4/30
Красильников И. Концепция электронного музикального творчества как вида учебно-художественной деятельности / Красильников Игорь Михайлович // Педагогика искусства. – № 2, 2015. – [Электронный ресурс]. – Доступ: http://www.art-education.ru/electronic-journal/koncepciya-elektronnogo-muzykalnogo-tvorchestva-kak-vida-uchebno-hudozhestvennoy
Полякова О. И. Теоретико-методические аспекты использования ТСО в процессе обучения пению подростков / Ольга Ивановна Полякова: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук, спец.: 13.00.02. – «Теория и методика обучения и воспитания (музыка)». – Москва – 2003. – 24 с.
Рубцова И. Организация экспериментальных методов обучения певцов академического жанра: видеозапись /Ирина Рубцова // Экономика и социум. – №2 (33). – 2017. [Електронний ресурс]. – Доступ: https://iupr.ru/domains_data/files/zurnal_33/Rubcova%20I.P.%20Sovremennye%20nauki%20i%20obrazovanie.pdf
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Колоскова, Ж. В. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМ ВИКЛАДАЧЕМ-ВОКАЛІСТОМ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ РЕАЛІЙ СЬОГОДЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 155-158. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/122