ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ

  • Ярослав Володимирович Галета Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0484-529X
Ключові слова: управління, керівник, колектив, організаційна діяльність, взаємодія

Анотація

У статті розглядається проблема обґрунтування і реалізації педагогічних й психологічних основ управління працівниками сучасної організації. Продемонстровано, що широкий спектр управлінської діяльності, пов'язаний з дією керівника на працівників, здійсненням мотивування, навчання, виховання, професійної підготовки і особистісного розвитку як самого керівника, так і працівників, належить до предметного поля педагогічної науки.

Посилання

Петровский А. В. Личность. Деятельность. Коллектив. М. Политиздат, 1982. 255 с.

Слюсаревський М. Наукові уявлення про складові психіки великих груп: спроба інвентаризації”. Наукові студії із соціальної та політичної психології. 2018. № 41(44). С. 126–156.

Уманский Л.И. Психология организаторской деятельности школьнков. М. Просвещение, 1960. 160 с.

Levine J. M. (Еd.). Group Processes. New York: Psychology Press, 2013.

Forsyth D. R. Group dynamics. 6th ed. Belmont: Wadsworth Cengage Learning, 2014.

Опубліковано
2022-05-30
Як цитувати
ГалетаЯ. В. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (204), 20-24. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-20-24