ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ВІДЕОХОСТИНГУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

  • Владислав Вікторович Манжара Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-3164-1009
Ключові слова: відеохостинг, відео-уроки, Youtube, Google Диск, Nextcloud

Анотація

У статті розглянуто сервіси відеохостингу для публікації, збереження та поширення відео матеріалів для підготовки фахівців комп’ютерного профілю. Адже в сучасному світі все більшого значення набувають “хмарні” сервіси та технології. Все частіше студенти під час вивчення нового матеріалу шукають відео-уроки на популярних сервісах відеохостингу. Сервіси доступні на різних пристроях, отже, можна використовувати смартфон чи телевізор для перегляду навчального матеріалу паралельно виконуючи завдання на персональному комп’ютері.

Під час опрацювання зібраних даних виявлено, що YouTube є найбільш зручним та простим сервісом для збереження та поширення відео матеріалів. Однією із переваг саме цього сервісу є інтеграція з іншим сервісом від Google – Google Клас.

Отже, за допомогою хмарних сервісів, можна зберігати та поширювати навчальні відео матеріали для підготовки фахівців комп’ютерного профілю.

Посилання

Професіональна підготовка вчителів біології в умовах COVID-19 і карантинних обмежень (на прикладі Хмельницького національного університету) / Г.А. Білецька та ін. Інноваційна педагогіка. 2020. №29. С. 78–83.
Використання відеохостингу Youtube у навчальній діяльності / Д.М. Бодненко та ін. Збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців. 2016. С. 17–18.
Брескіна Л.В. Рубанська О.Я. Шлях вирішення актуальних проблем дистанційного навчання. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. 2020. №22. С. 122–133.
Мельник Т.А. SMART-освіта та її місце у системі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2020. С. 59–65.
Олексюк В.П. Досвід інтеграції хмарних сервісів Google Apps у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. С. 64–73.
Осадча К.П. Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». 2016. №9. С. 22–26.
Прохорова Л.А., Зав’ялова Т.В. Переваги та недоліки дистанційної освіти у закладах вищої освіти. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України. 2021. С. 228–232.
Рафальська О.О. Технологія змішаного навчання як інновація дистанційної освіти. Науковий журнал «Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво». 2013. С. 128–133.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Манжара, В. В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ВІДЕОХОСТИНГУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 162-166. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-162-166