УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НИМИ ОСНОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ

  • Сергій Іванович Рябець Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7426-1217
  • Олександр Миколайович Щирбул Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-7541-509X
Ключові слова: навчальні програми, технології обробки деревини, підготовка студентів, об’єкти праці

Анотація

Стаття присвячена проблемам удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів трудового навчання й технологій при вивченні ними обробки деревини.

На основі аналізу шкільних програм, підручників для учнів встановлено, що технології обробки деревини на різному рівні складності вивчаються в шкільному курсі трудового навчання й технологій. Тому підготовка студентів спеціальності 014. Середня освіта (Трудове навчання й технології) має бути спрямована на якісне оволодіння основними технологіями обробки деревини й деревинних матеріалів.

Удосконалення змісту підготовки майбутніх учителів трудового навчання й технологій, відбувається за рахунок уведення в навчальний план дисциплін, які й забезпечують основні спеціальні компетентності студентів в аспекті технологій обробки деревини. Зокрема, вивчення студентами дисциплін: основні процеси обробки матеріалів (деревина), технологічний практикум, технологічна практика, народні ремесла, позитивно впливає на підготовку майбутніх педагогів до роботи в школі.

Посилання

Біленко О.В., Пелагейченко М.П. Технології: Підручник для 10(11)класу ЗЗСО. Рівень стандарту. Тернопіль, Астон, 2018. 272 с.
Стандарт вищої освіти України першого (бакалаврського) рівня освіти, ступеня вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність – 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями). Київ: МОН, 2017. URL:https://www.megu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/02/014-Sered.osv.bak..pdf (дата звернення: 26.10.2021).
Трудове навчання (для хлопців): підручник для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Терещук Б.М., Дятленко С.М., Гащак В.М., Лещук Р.М. Київ: Генеза, 2015. 192 с.
Технології 10-11 кл. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2017. URL: ttps://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klas v (дата звернення: 26.10.2021).
Технології 10-11 кл. Профільний рівень. Спеціалізація деревообробка. Навчальна програма закладів загальної середньої освіти. 2017. URL: ttps://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv. (дата звернення: 17.10.2021).
Трудове навчання 5-9 кл. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2017. URL:https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 26.10.2021).
Туташинський В.І. Кірютченкова І.В. Технології (рівень стандарту) підручник для 10(11) класів ЗЗСО Київ: «Педагогічна думка», 2018. 218с.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Рябець, С. І., & Щирбул, О. М. (2021). УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НИМИ ОСНОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 117-119. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-117-119