ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Ключові слова: вища освіта, дистанційна освіта, лекційне заняття, он-лайн лекція, інформаційно-аналітична компетенція

Анотація

Формулювання проблеми. Метою дослідження є пошук шляхів формування інформаційно-аналітичної компетенції студентів під час проведення лекційного заняття при переході на дистанційну форму навчання.

Матеріали і методи. Для дослідження проблеми використовувались теоретичний аналіз і систематизація. Під час отримання та аналізу результатів і формулювання висновків використовувались методи порівняння, систематизації та узагальнення.

Результати. Автори подають аналіз процесу формування інформаційно-аналітичної компетентності студентів під час проведення лекційного заняття в умовах дистанційної освіти. Виділені основні компоненти інформаційно-аналітичної діяльності студентів та визначено критерії оцінювання рівня сформованості інформаційно-аналітичної компетентності студентів під час проведення лекційного заняття в умовах дистанційної освіти.

Висновки. Аналіз результатів експериментальної роботи, показав, що найвищій рівень сформованості інформаційно-аналітичних компетентності майбутніх фахівців можливо досягти під час лекції-консультації та лекції-конференції, реалізовуючи двосторонні зв’язки студент-викладач та викладач-студент-викладач.

Посилання

Варенко В.М. Інформаційно-аналітична діяльність: Навч. посіб. К.: Університет «Україна», 2014. 417 с.
Гур’євська О.М. Деякі аспекти підвищення ефективності проведення та організації лекційних занять х фізики в вищому навчальному технічному закладі. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико - математичної і технологічної освіти. Вип. 10(ІІІ). Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. С. 42–47. URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZ-PMFMTO/article/view/1070 (дата звернення 20.09.2021р.)
Ісичко Л. Особливості впровадження дистанційної форми навчання у ВНЗ України. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2014. Вип. 47. С. 73-77. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8069 (дата звернення 20.09.2021р.).
Лобач. Н. Форми і методи формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів. Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. 2017. Вип. 78(1). С. 142-146. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78%281%29__29 (дата звернення 25.09.2021р.).
Миронова О.І. Формування інформаційної компетентності студентів як умова ефективного здійснення інформаційної діяльності. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. № 17 (204).
Ягупов В. Інформаційно-аналітична компетентність керівників професійно-технічних навчальних закладів: поняття, зміст і структура. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. 2012. № 3. С. 75-81. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2012_3_14 (дата звернення 25.09.2021р.).
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Ісичко, Л. В., Гур’євська, О. М., & Лобач, Н. В. (2021). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 85-89. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-85-89