ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ З СУЧАСНИМИ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ПРИ СТВОРЕННІ ОДЯГУ

  • Тетяна Михайлівна Васенок Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка https://orcid.org/0000-0001-6487-6501
  • Альбіна Валеріївна Зінченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка https://orcid.org/0000-0002-5012-3557
  • Інна Віталіївна Маринченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка https://orcid.org/0000-0001-5424-8085
Ключові слова: сучасні інформаційні технології, професійно-технічна освіта, системи автоматизованого проєктування, комп’ютерні технології, майбутні викладачі закладів професійної освіти, фахівці швейної галузі

Анотація

Проведено аналіз літературних джерел і охарактеризовано актуальність контекстного змісту у формуванні фахової компетентності майбутніх викладачів закладів професійної освіти швейного профілю з використанням сучасних інформаційних технологій. Описано приклади використання існуючих і самих розповсюджених систем автоматизованого проєктування одягу, які є системотвірними у підвищенні якісної роботи швейних підприємств. Акцентовано увагу на використанні сучасних інформаційних технологій, як одного з важливих чинників якісної підготовки майбутніх фахівців швейного профілю. Виділені перспективні напрями підвищення продуктивності і потужності швейного виробництва, що забезпечують оптимізацію швейних підприємств, які застосовують сучасні САПР.

Розглянуто підходи, які вважаються інноваційними у фаховій підготовці майбутніх викладачів професійної освіти швейного профілю і базуються на використанні сучасних інформаційних технологій. Наведені можливості використання системи автоматизованого проєктування одягу різних країн і порівняно між собою за їх характеристиками.

Посилання

Богданова І. М. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів на основі застосування інноваційних технологій: дис. ... док. пед. наук: 13.00.04. К., 1999. 392с.
Булах І.Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів): дис. ... док. пед. наук: 13.00.01. Київський ун-т ім. Т. Шевченка. К., 1995. 430 с.
Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній професійній освіті. Теорія і методика професійної освіти. № 1. 2011. С. 1–9.
Жалдак М.І. Проблема інформатизації навчального процесу в школі і в вузі. Сучасна інформаційна 182 технологія в навчальному процесі: зб. наук. праць. К.: КДПІ ім. М. П. Драгоманова. 1991. 180 с.
Козлова С.В. Інноваційне швейне обладнання у підготовці фахівців технологій. Наукові записки молодих учених. №1. 2018. URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/SNYS/article/view/1461 (дата звернення 25.102021р.)
Лукащук М.М. Дидактичні умови використання нових інформаційних технологій в навчанні біології і хімії в медичних коледжах: канд. ... пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2007. 192 с.
Машбиц Е.И. Компьютеризация обучения: проблемы и перспективы. М.: Знание, 1986. 80с.
Монахов В.М. Что такое новая информационная технология обучения? Математика в школе. № 2. 1990. С. 47–52.
Панченко Л.Ф. Професійно-педагогічна підготовка студентів педвузів до використання нових інформаційних технологій: Автореф. дис...кан. пед. наук: 13.00.01 Харків, 1994. 22с.
Скопень М.М. Комп’ютерні інформаційні технології в туризмі. К.: Кондор, 2005. 301 с.
Соколова І.В. Інформаційна компетентність вчителя іноземної мови: структура, зміст, критерії, умови формування. Педагогічний процес: теорія і практика: Збірник наукових праць. Випуск 2. 2004. С. 209–213.
Янковець Т.М. Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства. автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.04. Київ, 2012. 23с.
Xiaohui L., Wanga Y., Lua Y. Effects of Body Postures on Clothing Air Gap in Protective Clothing. Journal of Fiber Bioengineering & Informatics. 2011. 4:3. Р. 277–283.
Yezhova O.V., Pashkevich K.L., Gryn D.V. Development of technology students’ ICT competence while teaching computer-aided fashion design. Information Technologies and Learning Tools. 2019. № 73 (5). P. 15–27. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v73i5.2547
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Васенок, Т. М., Зінченко, А. В., & Маринченко, І. В. (2021). ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ З СУЧАСНИМИ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ ПРИ СТВОРЕННІ ОДЯГУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 68-73. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-68-73