ТЕХНОЛОГІЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ НАОЧНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНФОРМАТИКІВ

  • Тетяна Василівна Романенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9790-2718
  • Наталія Геннадіївна Русіна Київський національний університет імені Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0002-5595-9548
  • Володимир Миколайович Власенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0003-1593-9937
Ключові слова: комп’ютерна наочність, навчання майбутніх інформатиків, інформатичні дисципліни, сервіс GeoGebra

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі використання технологій комп’ютерної наочності для навчання майбутніх інформатиків.

Розглянуто зміст поняття «комп’ютерна наочність» та способи реалізації принципу наочності в навчанні студентів.

З’ясовано, що у порівнянні зі звичайними технічними засобами навчання, використання комп’ютерної наочності надає ширші можливості для навчання, а саме: наповнювати методичний матеріал великим об’ємом готового, ретельно відібраного та організованого навчального матеріалу; розвивати інтелектуальні та творчі здібності студентів; самостійно набувати нові знання студентам та викладачам. Використання комп’ютерної наочності в процесі навчання спонукає студентів збільшенню мотивації навчання, звільнення від рутинної та об’ємної роботи, зосередженню на основному матеріалі, проведенні потрібних обчислень, графічних побудов, оцінюванні результатів окремих етапів розв’язування задач.

Посилання

Ghulam Shabiralyani, Khuram Shahzad Hasan, Naqvi Hamad, Nadeem Iqbal. Impact of Visual Aids in Enhancing the Learning Process Case Research: District Dera Ghazi Khan. Journal of Education and Practice . 2015. Vol.6, №.19. P. 226-234.
Бодненко Т.В. Комплексне використання наочних засобів навчання фізики учнів старшої школи : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Нац. пед.ун-т ім. М.Драгоманова. Київ, 2010. 214 с.
Вивчіть GeoGebra Classroom. URL: https://www.geogebra.org/m/hncrgruu (дата звернення 06.11.2021).
Долюк Д. А., Порхун А.О. Створення інтерактивних моделей у середовищі Geogebra. 2013. URL: https://likt.edu.vn.ua/uploads/user/files/instructions/ geogebra_doluk_porhun.pdf (дата звернення 01.10.2021).
Лапінський В.В. Принцип наочності і створення електронних засобів навчального призначення. Народна освіта. 2009. Випуск 3 (9). URL: http://archive.nbuv.gov.ua/e-journals/narosv/2009-3/9lvvznp.htm (дата звернення 09.11.2021).
Малафіїк І.В. Дидактика. Видавництво «Кондор», 2009 URL: https://textbooks.net.ua/content/view/6128/49/ (дата звернення 10.11.2021).
Математичні Додатки GeoGebra. GeoGebra: веб-сайт. URL: https://www.geogebra.org/ (дата звернення 16.11.2021).
Романенко Т.В., Русіна Н.Г. Проблеми візуалізації математичних задач в умовах електронного навчання закладів освіти: Матеріали IX міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2021), 9–10 квітня 2021 р. Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2021. С. 48 – 49.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Романенко, Т. В., Русіна, Н. Г., & Власенко, В. М. (2021). ТЕХНОЛОГІЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ НАОЧНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНФОРМАТИКІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 25-28. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-25-28