БІСПРЯМОВАНІСТЬ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ-СУПРОВОДУ ПІЗНАННЯ УЧИТЕЛЯМИ СУТНОСТІ ФЕНОМЕНУ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК»

  • Лариса Степанівна Голодюк Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» https://orcid.org/0000-0002-5064-0968
  • Тетяна Іванівна Мієр Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0002-2874-2925
  • Валентин Олексійович Савош Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0001-9499-885X
Ключові слова: ІКТ-супровід, ІК-компетентність, особистість, особистісно-професійний розвиток, педагогічна майстерність, педагогічний професіоналізм

Анотація

Інтенсивний інноваційний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) актуалізує проблему формування й розвитку базового та предметно-орієнтованого рівнів ІК-компетентності в поєднанні з безперервним особистісно-професійним розвитком сучасної людини в цілому та вчителя зокрема. У проведеному дослідженні для вирішення цієї проблеми застосовано біспрямованість, яка виявляється стосовно теорії в розумінні особистісно-професійного розвитку як початкової стадії особистісно-професійного саморозвитку, а стосовно практики в одночасному використанні ІКТ-супроводу для перебігу таких процесів, як: пізнання вчителями сутності феномену «особистісно-професійний розвиток» та розвиток їхньої ІК-компетентності як готовності вирішувати професійно-педагогічні завдання з використанням ІКТ. ІКТ-супровід досліджуваних процесів висвітлено на сайті проєкту «Потенціал НД» розділом «Сторінки особистісно-професійного розвитку». Контент розділу містить тезисне відображення міркувань учених та практичні ІК-доробки вчителів, якими засвідчується досягнутий поступ у власному особистісно-професійному розвитку.

Посилання

Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. Відомості Верховної Ради України. 2017. № 38-39. С.380.
Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ : Атіка, 2009. 684 с.
Горошко Ю. Інформаційне моделювання у підготовці учителів математики та інформатики : монографія. Чернігів : Лозовий В.М., 2012. 367 с.
Жук Ю. Теоретико-методичні засади організації навчальної діяльності старшокласників в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища навчання: монографія. Київ : Педагогічна думка, 2017. 468 с.
Савош В. Професійний розвиток учителів фізики в системі неперервної освіти: теорія і практика : монографія. Луцьк : «Волиньполіграф», 2020. 420 с.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Голодюк, Л. С., Мієр, Т. І., & Савош, В. О. (2021). БІСПРЯМОВАНІСТЬ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ-СУПРОВОДУ ПІЗНАННЯ УЧИТЕЛЯМИ СУТНОСТІ ФЕНОМЕНУ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 13-16. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-13-16