САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ФАКТОР АДАПТАЦІЇ ДО ІНДІВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗВО

  • Ярослав Олександрович Черньонков Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6598-1581
Ключові слова: самоосвіта, самоосвітня діяльність вчителя іноземних мов, індивідуалізація, професійна підготовка, адаптація, професійна адаптація, теоретичний аналіз, ЗВО

Анотація

Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних теоретичних характеристик понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність  майбутнього вчителя іноземних мов», «адаптація», «професійна адаптація вчителя іноземних мов», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов»  у закладах вищої освіти. Автором було визначено самоосвітню діяльність як: внутрішній, свідомий, цілеспрямований процес особистісного вдосконалення та професійного зростання майбутніх учителів-філологів в галузі іноземних мов на основі процесів самопізнання, самоосвіти, самоконтролю та самореалізації. в процесі професійної підготовки через розвиток психолого-педагогічних якостей особистості учителя іноземних мов.

Посилання

Безлюдна В.В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.) / Віта Валеріївна Безлюдна. – Дис.докт.пед.наук. – 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки та 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Рівне, 2018. – 514 с.

Западинська Ірина. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства / Ірина Западинська. – Дрогобич: Молодь і ринок №7 (174), 2019. С.115-119.

Нечипоренко М.А. Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку / Марія Анатоліївна Нечипоренко. – Дис.канд.пед.наук. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Вінниця-Тернопіль, 2019. – 290 с.

Ніколаєнко С. Проблема професійної адаптації викладача-початківця до роботи у вищому навчальному закладі / Світлана Ніколаєнко – Світогляд-Філософія-Релігія. Вип. 5. Суми: ДВНЗ «УАБС НБ». – 2014. – 186 с. С. 22–32.

Халабузар О.А. Інноваційні педагогічні технології у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови / Оксана Анатоліївна Халабузар. – Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. – 2015. – Випуск 3. – С. 345-351.

Шалівська Юлія. Проблема професійної адаптації молодих педагогів у наукових дослідженнях / Юлія Шалівська. – Рівне: Інноватика у вихованні. Випуск 11. Том 2. 2020.– С. 187-194.

Chernionkov Yaroslav. The Digitalization of the Educational Pprocess as a Qualitative Characteristic of the Individualization of a Future Teacher of Foreign Languages’ Professional Training / Yaroslav Chernionkov. – Kharkiv: Astraea, Vol. 1, № 1, 2020. – P. 48-63.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Черньонков, Я. О. (2022). САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ФАКТОР АДАПТАЦІЇ ДО ІНДІВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗВО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 161-164. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-161-164