РОЗВИТОК НАВИЧОК ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ХОДІ ЇХ ФАХОВОЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Олена Михайлівна Прядко Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0003-0728-976X
Ключові слова: майбутній вчитель музичного мистецтва, фахова вокальна підготовка, емоційна саморегуляція

Анотація

У статті висвітлюються питання фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, аналізуються проблеми розвитку емоційного саморегулювання студентів в ході їх фахової вокальної підготовки, розглядається специфіка адаптування студентів до емоціогенних умов публічного виступу.

Посилання

Ґоулман Д. Емоційний інтелект. Харків : Видавництво Vivat, 152 с.

Науменко С.І. 2015. Психологія музичної діяльності. Чернівці: ПП «Видавничий дім «Родовід». 2019. 408 с.

Овсянкина Г.П. Музична психологія. Санкт-Петербург: Видавництво «Спілка художників». 2007. 240 с.

Федорчук В. Як стати психологом для себе. Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г. 2018. 252 с.

Фіцула М.М. Вступ до педагогічної професії : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. Тернопіль : Навчальна книга – Богдан. 2007. 168 с.

Цагареллі Ю.А. Психологія музично-виконавської діяльності. Навчальний посібник. Санкт-Петербург : Композитор – Санкт-Петербург. 2008. 368 с.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Прядко, О. М. (2022). РОЗВИТОК НАВИЧОК ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ХОДІ ЇХ ФАХОВОЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 120-124. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-120-124