РОЗВИТОК ГРАФІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «ПЕРСПЕКТИВА»

  • Олександра Вікторівна Дереновська Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1039-1896
Ключові слова: фахівець, образотворче мистецтво, графічні вміння, навчальна дисципліна, перспектива

Анотація

У статті розглядається процес розвитку графічних умінь майбутніх фахівців образотворчого мистецтва на заняттях з «Перспективи», як такий, що забезпечує цілісність професійної підготовки. На основі аналізу науково-педагогічних та дисертаційних досліджень конкретизовано поняття «графічні вміння». Акцентується увага на меті, основних завданнях та змістових аспектах навчальної дисципліни «Перспектива», що є визначальним у розвитку графічних умінь майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.

Посилання

Ботвинников А. Д., Ломов Б. Ф. Научные основы формирования графических знаний, умений и навыков школьников. М. : Педагогика, 1979. 255 с.
Брижата І. Професійні уміння в структурі готовності вчителя образотворчого мистецтва. Педагогіка вищої та середньої школи. 2017. № 1 (50). С. 22–30.
Варковський К. М. Проблема професійного самовизначення молоді на сучасному етапі ринкових перетворень. Педагогіка і психологія. 2002. № 4. С. 22–25.
Введенский В. Н. Педагогическая профессия как социальный институт. Педагогика. 2006. № 2. С. 59 –65.
Вершловский С. Г. Взрослый как субъект образования. Педагогика. 2003. № 8. C. 22–28.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: методичний посібник для студентів магістратури. К. : Центр навчальної літератури, 2003. 314 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. К. : Либідь, 1997. 375 с.
Касіян В. Мистецтво графіки. К., 1960. 44 с.
Кузин В. С.  Психология: учебник / под. ред. Б. Ф. Ломова. 2-е изд., перераб. и доп. М. : Высш. школа, 1982. 256 с.
Макарова М. Н. Перспектива. М.: Просвещение. 1989. 191 c.
Макарова М. Н. Рисунок и перспектива: теория и практика: Учебное пособие для студентов художественных специальностей. 2-е изд., испр. М. : Академический проект, 2014. 382 с.
Нищак І. Д. Методична система навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. Дис. докт. пед. наук, 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни). Дрогобич, 2016. 425 с.
Общая психология: учебн. пос. / Под. ред. А. В. Петровского. 3-е изд., перераб. и доп. М. : Просвещение, 1986. 464 с.
Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи: навч. посібн. [для студ. вищ. навч. закл.]. К. : Центр учбової літератури, 2009. 472 с.
Психологический словарь / Под. ред. В. П. Зинченко, В. Г. Мещерякова. М. : Педагогика, 1999. 438 с.
Стрітьєвич Т. М. Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси: РВВ Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, 2008. Вип. 129. С. 125–130.
Опубліковано
2019-08-28
Як цитувати
Дереновська, О. В. (2019). РОЗВИТОК ГРАФІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З КУРСУ «ПЕРСПЕКТИВА». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 163-168. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/114