ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО САМОМОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МЕТОЮ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

Ключові слова: позитивна мотивація, студенти, самомоніторинг, навчальні досягнення, компоненти оцінювання освітніх досягнень, моніторинговий контроль, мотивація, розвиток професійного самовдосконалення

Анотація

Обґрунтована необхідність формування позитивної мотивації студентів до самомоніторингу навчальних досягнень з метою самовдосконалення. Виокремлено компоненти оцінювання освітніх досягнень і постійного моніторингового контролю, що сприяють розвитку професійного самовдосконалення фахівців. Ефективний вплив мотивації на професійне самовдосконалення студентів можливий через систему впровадження портфоліо, е-портфоліо засобами хмарних сервісів Google, есе, веб-квесту, фокус-групи та ефективності тренінгів для формування позитивної мотивації студентів до самомоніторингу навчальних досягнень, що спрямовані на самомоніторинг. Охарактеризовано складові позитивної мотивації студентів до самомоніторингу навчальних досягнень з метою самовдосконалення.

Посилання

Гириловська І.В. (2020) Теорія і практика моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників: монографія. Кам'янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г. 304.

Грищенко С.В. (2019) Самовдосконалення особистості: монографія. Під науковою редакцією: Курлянд З. Н., Бужиної І. В. Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка. 188.

Громовий В. В. (2019) Самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти/ В.В. Громовий рекомендації:Дніпро: Середняк Т. К. 87.

Дибкова Л. М. (2016) Теоретико-методичні засади системи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей. Дисертація доктора педагогічних наук. Київ.465.

Єчкало Ю. В. (2012) Сервіси Google як складова частина навчального середовища з фізики. Хмарні технології в освіті : матеріали Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару (Кривий Ріг – Київ – Черкаси – Харків, 21 грудня 2012 р.). Кривий Ріг : Видавничий відділ КМІ.140.

Ізбаш С. С. (2007) Проектна діяльність як фактор соціально-професійної адаптації студентів педагогічного університету : дис... канд. наук. Мелитополь. 178.

Ішутіна О. Є. (2014) Е-портфоліо засобами Google Apps у структурі моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів. Новітні комп’ютерні технології спецвипуск «Хмарні технології навчання». Т. XII. 96-99.

Мозальов В. Є. (2016) Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу. Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-методичний журнал Київського ун-ту ім. Бориса Грінченка / [голов. ред. Сисоєва С. О.]. № 1–2 (46–47). 33–38.

Мозальов В. Є. (2017) Педагогічні умови моніторингу якості підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах. Дис. кандидата педагогічних наук. Київ. 293.

Савченко Л. О. (2014) Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти. Дисертація доктора педагогічних наук. Кривий Ріг. 515.

Сеньовська Н. Л. (2020). Професійна саморегуляція керівника закладу загальної середньої освіти. Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі: колективна монографія / за загальною редакцією В. П. Кравця. Г. М. Мешко. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюк. 310.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Осередчук, О. А. (2022). ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО САМОМОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З МЕТОЮ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 107-114. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-107-114