НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ В КИТАЇ

Ключові слова: педагогічна освіта, підвищення кваліфікації, сертифікація педагогів, стандарти освітніх програм, педагогічна практика

Анотація

В умовах сучасних глобалізаційних процесів та науково-технічного прогресу реформування освітніх систем з метою забезпечення ефективного людського потенціалу стало пріоритетним напрямком розвитку багатьох світових країн. В статті аналізуються основні реформаційні процеси, які відбуваються в системі сучасної педагогічної освіти Китаю, з точки зору ефективності їх запровадження і результативності.

Посилання

Ли Бин. Профессионально-методическая подготовка учителей в Китае: история и текущее состояние / Ли Бин, О. Игна / Научно-педагогическое обозрение. – 2020, № 6 (2). – С. 172–182.

Building China’s teacher workforce: progress, achievements and development since 1949 [Електронний ресурс]. – Ministry of Education of the People's Republic of China, 2019. – Режим доступу: http://en.moe.gov.cn/features/70YearsofProgress/Workforce/201909/t20190929_

Barıs Y. Teacher education in China, Japan and Turkey / Y. Barıs, F. Hasan / Educational research and reviews. – 2019, Vol. 14(2). – P. 51–55. – Режим доступу: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1203127

Education in China [Електронний ресурс]. – Embassy of the people’s republic of China in Nepal. – Режим доступу: http://np.china-embassy.org/eng/Education/t167604.htm

Hot Spots: The construction of primary and secondary school teaching force has reached a new height [Електронний ресурс] (In Chinese). – Ministry of Education of the People's Republic of China, 2010. – Режим доступу http://www.MOE.edu.cn/jyb_sjzl/MOE_364/MOE_2489/MOE_2513/tnull_40890.html

Li Q. Teacher education and teaching in China / Q. Li, X. Zhu, L. Lo / Special Issue on Teacher Education and Teaching in China. – 2019. Issue 7. –P. 753–756.

Liu H. Implementation of Teacher Training in China and Its Policy Implications / H. Liu, Ch. Liu, P. Loyalka / China & World Economy. – 2016. –Vol. 24, № 3. – P. 86–104.

Opinions on strengthening teaching practice of teacher students [Електронний ресурс]. – Ministry of Education of the People's Republic of China, 2016. – Режим доступу: http://www.MOE.edu.cn/srcsite/A10/s7011/201604/t20160407_237042.html

PISA 2018 results. [Електронний ресурс]. – OECD, 2018. – Режим доступу: https://www.oecd.org/pisa/publications/pisa-2018-results.htm

Rao C. Teacher Education Policies in China Since the Mid-1990s / C. Rao / Handbook of Education Policy Studies. School, University, Curriculum, and Assessment: Fan G., Popkewitz T. (Editors). – 2020, V. 2. – Singapore. Springer. – P. 95–115.

SHANGHAI-CHINA. Top performing countries [Електронний ресурс]. – NCCE, 2020. – Режим доступу: https://ncee.org/country/shanghai-china/

Teaching profession [Електронний ресурс]. – China, 2020. – Режим доступу: https://education.stateuniversity.com/pages/277/China-TEACHINGPROFESSION.html

Teacher education curriculum standard [Електронний ресурс] (In Chinese). – Ministry of Education of the People's Republic of China, 2016. – Режим доступу: http://old.MOE.gov.cn//publicfiles/business/htmlfiles/MOE/s3702/201110/xxgk_125722.html

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Ісакова, Є. П. (2022). НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ В КИТАЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 72-77. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-72-77