ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Ключові слова: педагогічні умови, підготовка фахівців у галузі медицини, самовдосконалення майбутніх лікарів, вища медична освіта, ІТ в освітньому процесі

Анотація

У статті досліджено і теоретично узагальнено педагогічні умови, які націлені на використання інформаційних технологій майбутніми лікарями як засобу самовдосконалення, серед яких впровадження у навчальний процес моніторингу рівнів розвитку самовдосконалення засобами інформаційних технологій серед студентів, забезпечення активного використання студентами програм МКХ-10, ІСРС-2 та «Мала експертна система 2.0», організація самостійної позааудиторної діяльності студентів засобами інформаційних технологій з метою їхного саморозвитку, забезпечення навчального процесу штатом викладачів з потужною практичною підготовкою до використання ІТ в освітньому процесі, та формування середовища націленого на посилення мотивації майбутніх лікарів до використання інформаційних технологій в навчанні та професійній діяльності. Встановлено, що педагогічні умови розвитку самовдосконалення майбутніх лікарів засобами ІТ є комплекс взаємообумовлених і взаємозалежних інформаційних чинників та методичних заходів педагогічного процесу, що забезпечують оновлення змісту навчання, застосування новітніх методик й технологій, цілеспрямоване формування у майбутніх фахівців компонентів педагогічної компетентності та, є результатом, – підвищення якості розвитку самовдосконалення до майбутньої професійної діяльності.

Посилання

Алексюк А. М. Аюрзанайн А. А., Підкасистий П. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий та ін. К. : ІСДО, 1993. 336 с.

Демянчук М. Р. Педагогічні умови підготовки майбутніх бакалаврів медсестринської справи на засадах компетентнісного підходу / М. Р. Демянчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинсь-кого. Педагогічні науки. 2015. № 1 (48). С. 108-112.

Дудіна О. В. Сучасний стан та розвиток підготовки магістрів медичної галузі в закладах вищої освіти Китаю. Вісник Запорізького національного університету: Зб. наук. праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. № 2. (35). С. 95-99. DOI: https://doi.org/10.26661/2522-4360-2020-2-15

Федорова О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. 301 с.

Haborets O. A. The development of future physicians self-improvement by means of information technology / Olha A. Haborets, Victoria V. Krasnoschok, Myroslava V. Pyshnohub // Geintecrevistageintec-gestaoinovacao etecnologias. 2021. Vol. 11. № 4 (2021). Р. 2400-2408.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Габорець, О. А., & Дудіна, О. В. (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 51-56. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-51-56