МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТ

  • Сергій Георгійович Приймак Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка http://orcid.org/0000-0003-3911-7081
  • Анатолій Максимович Ратов Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка http://orcid.org/0000-0001-6968-1543
Ключові слова: модель підготовки фахівця, моделі діяльності, студенти

Анотація

Мета роботисхарактеризувати моделі управління педагогічною діяльністю у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Оптимальне вирішення завдання впровадження моделі діяльності в змістову фахову підготовку може бути детерміновано через перенесення цілей діяльності на змістову складову навчання. Мета має відповідати цілям діяльності фахівця. Сукупність цілей від кінцевих (готовність) до проміжних і етапних складає основу практичного управління підготовкою фахівців, характеризується змістовністю та об’єктивною діагностикою успішності діяльності (навчання).

Посилання

Баландин В. И, Блудов Ю. М., Плахтиенко В. А. Прогнозирование в спорте. Москва : ФиС, 1986. 196 с.

Данилко М. Т. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02. Луцьк, 2000. 19 с.

Курбаков К. И. Целевая индивидуальная подготовка специалистов в вузе. Москва. [б.и.], 1992. 154 с.

Маслов В. И., Зволинская Н. И. Новое поколение квалификационной характеристики для ИФК. Теория и практика физической культуры. Москва, 1987. №2. С. 15-18.

Пилоян Р. А. Деятельностный подход при подготовке специалистов в сфере физической культуры и спорта. Теория и практика физической культуры. Москва, 1996. № 8. С. 5-9.

Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти : Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.04.2019 р. № 567. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/04/25/017-fizichna-kultura-i-sport-bakalavr.pdf.

Приймак С. Г. Методична система розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02; Нац. ун-т «Чернігів. колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2019. 40 с.

Рейнвальд Н. И., Крупнов А. И. Орга-низующая функция модели специалиста в учебно-воспитательной работе вуза. Проблемы теории и методики обучения. Москва, 1997. № 1. С. 13-15.

Селуянов В. Н. Эмпирический и теоретический пути развития теории спортивной тренировки. Теория и практика физической культуры. Москва, 1998. № 3. С. 46-50.

Скачков Н. Г., Солодянников В. А. Технологическая модель в физкультурно-педагогическом образовании : монография. Санкт Петербург : ГОУВПО СПбГТУРП, 2010. 174 с.

Соколов В. М. Стандарты в управлении качеством образования. Н. Новгород : [б.и.], 1993. 89 с.

Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач (развивающееся профессионально-педагогическое обучение и самообразование). Москва : Российское педагогическое агентство, 1997. 174 с.

Уман А. И. Технологический подход к обучению : теоретические основы. Орёл : [б.и.], 1997. 208 с.

Чернилевский Д. В., Филатов О. К. Технология обучения в высшей школе. Москва : Экспедитор. 1996. 288 с.

Шустин Б. Н. Модельные характеристики в системе спортивной подготовки. Спорт в современном обществе : материалы междунар. науч. конгр. (г. Тбилиси 1980 г.). Москва, 1980. С. 142.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Приймак, С. Г., & Ратов, А. М. (2022). МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 24-28. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-24-28