ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Людмила Ігорівна Ніколенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4065-6050
Ключові слова: культура, професійна культура, художні цінності, мистецтво, майбутній викладач музичного мистецтва

Анотація

У статті аналізуються наукові праці відомих вчених різних галузей науки з досліджуваної проблеми. З’ясовано, що професійна культура ґрунтується на загальнолюдських і художніх цінностях, національних традиціях, досвіді, особливостях розвитку художньої культури, охоплює динамічну систему педагогічних цінностей, творчих способів діяльності і особистих досягнень викладача музичного мистецтва.

Посилання

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv.

Hrynova, V. M. (1998). Formuvannia pedahohichnoi kultury maibutnoho vchytelia (teoretychnyi ta metodychnyi aspekt. [Formation of the pedagogical culture of the future teacher (theoretical and methodological aspect)]. Kharkiv.

Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii. [Philosophy of pedagogical action]. Cherkassy.

Kremen, V. H. (2008). Entsyklopediia osvity. [Encyclopedia of Education]. Kyiv.

Ysaev, Y. F. (1993). Teoryia y praktyka formyrovanyia professyonalno-pedahohycheskoi kulturы prepodavatelia vыsshei shkolы. [Theory and practice of formation of professional and pedagogical culture of a high school teacher]. Moscow.

Krыmskyi, S. B. (1992). Konturы dukhovnosty: novыe kontekstы ydentyfykatsyy. [Contours of spirituality: new contexts of identification]. Moscow.

Oleksiuk, O. M. (2004). Pedahohika dukhovnoho potentsialu osobystosti. [Pedagogy of the spiritual potential of the individual]. Kyiv.

Orlov, V. F. (2012). Pedahohichna maisternist vykladacha mystetskykh dystsyplin. [Pedagogical skills of a teacher of art disciplines]. Kyiv.

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriia i metodyka mystetskykh dystsyplin. [Pedagogy of art: theory and methodology of art disciplines]. Kyiv.

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika zahalna ta mystetska. [General and artistic pedagogy]. Ternopil.

Stratan-Artyshkova, T. B. (2019). Rol spromozhnosti maibutnioho pedahoha-muzykanta u protsesi peretvorennia hudozhnio-osvitnioho prostory zakladu vytshoyi osvity. [The role of the future teacher-musician's ability in the process of transforming the artistic and educational space of a higher education institution.]. Vilnius.

Stratan-Artyshkova, T. B. (2021). Tvorcho-vykonavcha pidhotovka maibutnioho vchytelia muzychnoho mystetztva v konteksti humanistychnoyi paradygmy osvity. [Creative and performing training of a future musical teacher in the context of the humanistic paradigm of Education]. Kropyvnytskyi.

Tailor, Э. B. (1989). Pervobыtnaia kultura. [Primitive culture]. Moscow.

Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity. [Theory and methodology of music education]. Kirovohrad.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Ніколенко, Л. І. (2021). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 202-206. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-202-206