СПЕЦКУРС З РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

  • Ольга Євгеніївна Лобода Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0685-8134
Ключові слова: професійна підготовка, розвиток інтелектуально-творчих здібностей, експериментальне дослідження, спецкурс, педагогічні умови

Анотація

У статті запропоновано спецкурс з розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів у процесі професійної підготовки. Розкрито зміст педагогічних умов розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх фахівців, з-поміж яких: вплив освітнього середовища на інтелектуально-творчий розвиток особистості майбутнього фахівця; інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи навчання; самостійна робота як чинник особистісної зорієнтованості розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів.

Посилання

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ: Атака, 2008. 684 с.

Братко М. В. Сутнісний зміст поняття «освітнє середовище вищого навчального закладу». Теоретичні засади розвитку сучасної педагогіки. Зб. наук. праць. Київ, 2012. №18. С. 50–55.

Єфіменко С. М. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі професійної підготовки: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. Кіровоград, 2015. 20 с.

Лобода О. Є. Компонентні складові структури самостійної роботи як ефективної педагогічної умови розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2020. Вип. 4. С. 91–97.

Любчак Н. М. Проектні технології: сутність та особливості використання у навчальному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2014. Вип. 122. С. 144 – 150.

Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посіб. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. 248 с.

Орлов В. Ф. Професійне становлення вчителів мистецьких дисциплін: монографія. Київ: Наукова думка, 2003. 276 с.

Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика викладання мистецьких дисциплін. Київ: Освіта України, 2008. 274 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна і мистецька: навч. посіб. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2005. 360 с.

Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: підручник. Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. 527 с.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Лобода, О. Є. (2021). СПЕЦКУРС З РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 197-202. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-197-202