ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Ключові слова: інклюзивна освіта, новітні технології навчання, проєктна діяльність, фасилітатор, діти з особливими освітніми потребами, компетентність

Анотація

У статті розглядається проблема необхідності перегляду методів та технологій освітнього процесу початкових класів з інклюзивною формою навчання. Теоретично обґрунтовується доцільність використання проєктного навчання та важливість його реалізації в інклюзивному освітньому середовищі.

Посилання

Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку. Х. : Вид. група «Основа». 2011. 287 с.

Гоголь О. В. Метод проєктів – один із шляхів реалізації компетентнісного підходу в навчанні. [Електронний ресурс] URL: http://klovsky77.com.ua/23-naukova-robota/213-.html

Дубяга С. М. Педагогічні технології в початковій школі: Навчально-методичний посібник для студентіввищих навчальних закладів напряму підготовки «Початкова освіта» / Авт,-укл. С. М. Дубяга. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького. 2015. 160 с.

Концепція Нової української школи. 2016. [Електронний ресурс] URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf

Марковська М. Спеціальна освіта замість інклюзії. 10 причин, чому нове положення шкодить дітям. 2021. [Електронний ресурс] URL: https://nus.org.ua/articles/spetsialna-osvita-zamist-inklyuziyi-10-prychyn-chomu-nove-polozhennya-shkodyt-dityam/

Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. Київ: ТОВ «Агенство Україна». 2019. 300 с.

Савчук Л. О. Метод проєктів та його використання в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

Хващевська О. О. Сучасні педагогічні технології в навчанні молодших школярів. Науковий журнал «Молодий вчений» № 9.2 (49.2). 2017. С. 20–25.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Греба, І. З., & Вайнтраух, Е. Й. (2021). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 192-196. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-192-196