АМЕРИКАНСЬКІ ДЕРЖАВНІ ЕКЗАМЕНИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: ВПЕВНЕНІСТЬ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОСТІ, ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ ДЛЯ УНІВЕРСИТЕТІВ

  • Валентина Петрівна Булах Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4427-7947
Ключові слова: ESOL ( англійська мова для носіїв інших мов), ESL/EFL teachers (вчителі англійської мови як (другої) іноземної ), TESOL (тест з англійської мови для носіїв інших мов), ліцензування, атестація

Анотація

Стаття присвячена чинній офіційній версії двох обов'язкових ліцензійних  іспитів для американських викладачів англійської як іноземної  (ESOL #5361, розробленого Освітнім центром тестування та ESOL #507, розробленого Національним центром оцінювання), які кожен потенційний кандидат повинен здати, щоб працювати вчителем в США. Основною метою таких суворих ліцензійних вимог є заборона на автоматичний вступ до професії некомпетентних викладачів.

Посилання

Elsbree, W. S. (1939). The American teacher: evolution of a profession in a democracy. New York: American Book.

Fowler, R. C. (2001). What did the Massachusetts teacher test say about American education? Phi Delta Kappan, 82, Р. 773–780.

Gitomer, D. H., Latham, A. S., and Ziomek, R. (1999). The academic quality of prospective teachers: The impact of admissions and licensure testing. Princeton, NJ: Educational Testing Service.

Graham, P. A., Lyman, R. W., Trow, M. (1995). Accountability of colleges and universities: An essay. New York: The Accountability Study.

Mitchell, R., and Barth, P. (1999). How teacher licensing tests fall short. Thinking K-16, 3(1), Р. 3–23.

National Research Council 2001. Testing Teacher Candidates: The Role of Licensure Tests in Improving Teacher Quality. Washington, DC: The National Academies Press.

Sedlak, M. W. (1989). Let us go and buy a schoolmaster: Historical perspectives on the hiring of teachers in the United States, 1750-1980. In D. Warren (Ed.), American teachers: Histories of a profession at work (pp. 257–291). New York: Macmillan.

English to Speakers of Other Languages (ESOL) (5361). Retrived on January 07.2022 from https://www.ets.org/praxis

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Булах, В. П. (2021). АМЕРИКАНСЬКІ ДЕРЖАВНІ ЕКЗАМЕНИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: ВПЕВНЕНІСТЬ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОСТІ, ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ ДЛЯ УНІВЕРСИТЕТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 182-186. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-182-186